  • 61. Data: 2015-10-26 14:16:21
    Temat: Re: sześciolatek w szkole - wyjaśnienie
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-10-25 o 21:55, Maciek pisze:

    > Nie pamiętam, żebym miał jakieś problemy, ale to dawno było, poza tym
    > byłem wcześniej w przedszkolu, więc zdążyłem przywyknąć do tego chorego
    > systemu :->

    A niektóre dzisiejsze dzieci nie mają szansy zdążyć.
    I właśnie tego szkoda.

    Pozdrawiam

  • 62. Data: 2015-10-26 14:19:44
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-10-26 o 08:39, krys pisze:

    > Po zmianie ustroju to ja miała dziecko w wieku przedszkolnym i dokładnie
    > pamiętam, co się działo.

    Ja też pamiętam.

    > Do 5. godzin gmina i tak musiała zapewnić opiekę, płaciło się za wyżywienie.
    > Problem kasy znikał, kiedy znikało przedszkole gminne.
    > Ani przedszkole, ani szkoła NIE MUSI uczyc dzieci współżycia w grupie.
    > Do tego wystarczy plac zabaw, klub malucha, świetlica wiejska, dzieci
    > sasiadów zza płota.

    Wysyłanie dziecka do przedszkola jak widać nie wymusza poznania
    przepisów co przedszkole musi uczyć. :(

    Nie.
    To było jak najbardziej na poważnie.

    Pozdrawiam

  • 63. Data: 2015-10-26 14:20:39
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-10-26 o 13:25, rg pisze:

    > Chyba przegapiłeś ostatnie zmiany (rok temu). Przedszkola teraz są za
    > symboliczne opłaty.

    Sprawdzę.
    Może faktycznie przegapiłem.

    Pozdrawiam

  • 64. Data: 2015-10-26 14:24:50
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-10-25 o 21:51, Maciek pisze:

    > Chcesz mnie rozśmieszyć, czy nie znasz kwot ubezpieczeń szkolnych?

    Czyli chciałbyś większych kwot ?
    A dowiem się ile większych ?

    > Wiele zapewne zależy od tego co to za siniak i skąd się wziął. Przede
    > wszystkim oczekiwałbym równouprawnienia. Gdy moja córka chodziła z
    > posiniaczonymi nogami (drzewa, taekwondo itp), to zaraz pojawiło się
    > zainteresowanie i trzeba było się niemal tłumaczyć, że nie jest się
    > wielbłądem. Gdy wróciła z wybitym mleczakiem (na szczęście tylko), to
    > nagle okazało się, że nikt nic nie wie, a w ogóle to o co chodzi??

    Może trzeba było skierować zainteresowanie organizacji zainteresowanej
    siniakami twojej córki przypadkiem wybitego zęba.
    I dalej nie poznałem wysokości tych konsekwencji za ten siniak.

    Pozdrawiam

  • 65. Data: 2015-10-26 14:25:51
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-10-26 o 13:24, rg pisze:

    > Rozweseliłeś mnie :).

    Cieszę się.

    > Musiałbyś sądzić się z gminą (w sumie to chyba nawet lepsze niż z
    > towarzystwem).

    CO to za placówka która nie ma ubezpieczenia ?
    I skąd informacja że nie mają ?

    Pozdrawiam

  • 66. Data: 2015-10-26 14:32:43
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    rg wrote:

    > Bzdury. Żaden rodzic nie nauczy tyle w domu ile dziecko nauczy się w
    > przedszkolu. I nie piszę o wiedzy książkowej.

    taaaa. Szczególnie w przedszkolu.
    uwaga czołg jedzie.

  • 67. Data: 2015-10-26 14:35:27
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    krys wrote:

    > I poszedłeś do szkoły taki nienauczony współżycia w grupie?

    Wiesz. I lepiej sobie poradziłem niż te "nauczone" współżycia.

  • 68. Data: 2015-10-26 14:36:29
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    RadoslawF wrote:

    > A niektóre dzisiejsze dzieci nie mają szansy zdążyć.
    > I właśnie tego szkoda.

    Jak niektóre to po co zmuszać te pozostałe?

  • 69. Data: 2015-10-26 15:00:19
    Od: "rg" <n...@o...pl>

    Mon, 26 Oct 2015 14:25:51 +0100, w <n0l9kn$7b7$2@node2.news.atman.pl>,
    RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> napisał(-a):

    > Cieszę się.

    > CO to za placówka która nie ma ubezpieczenia ?
    > I skąd informacja że nie mają ?

    Ty jakiś oderwany od rzeczywistości jesteś.

    Oczywiście, że nie mają.
    Z tego samego powodu, z którego policja nie ma.
    Bo przy dużej liczbie dzieci zwyczajnie nie opłaca się.

    Gdzieś, gdzie jest 30 dzieci w powiecie to może się opłacać, ale nie przy
    tysiącach.

  • 70. Data: 2015-10-26 15:04:16
    Od: "rg" <n...@o...pl>

    Mon, 26 Oct 2015 08:32:43 -0500, w <n0l9tp$3n3$5@dont-email.me>, witek
    <w...@g...pl.invalid> napisał(-a):

    > taaaa. Szczególnie w przedszkolu.
    > uwaga czołg jedzie.

    Coż za merytoryka.

    W przedszkolu dzieci mają dedykowane zajęcia z przygotowaną osobą do rytmiki,
    tańca, angielskiego, logopedii i jeszcze różnych rzeczy, które Rada Rodziców
    wprowadziła.

    Pomijam edukację społeczną.

    No, ale skoro nie chodziłeś do przedszkola, to w 4 literach byłeś i 5 liter
    widziałeś.

    Zapewne przeciętny rodzic jest i tak lepszy od przedszkola :D.