  • 31. Data: 2015-10-20 18:44:06
    Temat: Re: sześciolatek w szkole
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "witek" napisał w wiadomości grup
    J.F. wrote:

    >gęstość jest funkcją masy i objętości
    >Jak nie zrozumiałes, to napisz to ci wytłumacze.

    Napisz lepiej gdzie tak dobrze, to chyba nie tajemnica ktora to
    szkola.

    Ciekawe - obok mieszkania z programu MDM, czy moze to jakas jedyna
    szkola w gminie ...

    J.

  • 32. Data: 2015-10-20 20:08:48
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 20.10.2015 15:13, Andrzej Lawa wrote:

    > Na litość... Ja miałem klasówkę z tabliczki mnożenia w pierwszym
    > tygodniu pierwszej klasy podstawówki!

    Jasne. A ja całki...

    Shrek.

  • 33. Data: 2015-10-20 20:09:39
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 20.10.2015 16:59, Kris wrote:

    > Rozumiem że to jakaś prowokacja?
    > Bo chyba nikt normalny nie oczekuje że za 6 latkiem po korytarzu szkolnym
    nauczyciele będą chodzić i za rączke prowadzać.

    Byś się zdziwił...

    Shrek.

  • 34. Data: 2015-10-20 20:26:14
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 20 października 2015 20:09:36 UTC+2 użytkownik Shrek napisał:

    nauczyciele będą chodzić i za rączke prowadzać.

    > Byś się zdziwił...
    Córka w tym roku podstawówkę skończyła to jestem dość na bieżąco i nie przypominam
    sobie takich idiotyzmów.

  • 35. Data: 2015-10-20 20:27:33
    Od: <2...@6...202733.invalid> (Tom N)

    Shrek w

    > Jasne. A ja całki...

    O ile tabliczka mnożenia nie jest czymś dziwnym dla rodziców obecnych
    pierwszoklasistów, to całka może być. Ba może być odebrana np. tak:

    "Skoro miał całki, to całkiem prawdopodobe, że jest gejem albo innym
    pedałem"

    > Shrek.

    Zmień podpis na "całkiem miły troll"

    --
    'Tom N'

  • 36. Data: 2015-10-20 20:39:52
    Od: Mruk <t...@g...pl>

    W dniu 2015-10-19 o 23:04, bdronka pisze:
    > Witam,
    >
    > chciałbym spytać czy istnieją jakieś normy prawne które regulują
    > postępowanie wobec 6-cio latków (1 klasa szkoły podstawowej), mianowicie
    > czy dziecko może samo bez opieki nauczyciela poruszać się po szkole
    > (chodzi konkretnie o sytuację przejścia z:
    > szatni do klasy, klasy do świetlicy, świetlicy na stołówkę itp.

    ale to chodzi o jakąś szkołę specjalną ? A czy do toalety też jest
    potrzebne towarzystwo ? Czy przepisy nie regulują kto trzyma za fujarkę
    ucznia ? Co jak nie ma religii w szkole i uczeń musi sam załatwić
    potrzeby w toalecie ? Zatrudnia się wtedy księdza tylko w tym celu ?

  • 37. Data: 2015-10-20 20:58:21
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2015-10-20 o 14:02, J.F. pisze:
    > Gdzie tak dobrze ?
    Warszawa.

    > Ponoc przyrost naturalny mamy maly, dzieci sie nie rodza ...
    Może na wsi. Zresztą nawet tam zamykają szkoły, tworząc zbiorcze, gdzie
    obłożenie jest "właściwe".

    Maciek

  • 38. Data: 2015-10-20 21:01:44
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2015-10-20 o 14:00, J.F. pisze:
    > Przychodzic moze sam, ale kto tam wie, kiedy szkola, policja czy SM
    > zlapie i sie okaze ze chodzic po ulicy tez sam tez nie moze.
    Wszystko to czyni wyłącznie na odpowiedzialność rodzica. Szkoła wymaga
    napisania oświadczenia odpowiedniej treści, zanim zacznie wypuszczać
    ucznia "samopas".

    Maciek

  • 39. Data: 2015-10-20 21:05:46
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2015-10-20 o 15:13, Andrzej Lawa pisze:
    > Jest gorzej - dowiedziałem się, że obecnie dopiero 4 klasa uczy się
    > wyrafinowanej sztuki zwanej tabliczką mnożenia...
    Chyba 3.

    > Na litość... Ja miałem klasówkę z tabliczki mnożenia w pierwszym
    > tygodniu pierwszej klasy podstawówki!
    Ja w zerówce budowałem pierwsze modele stacji orbitalnej. W drugiej
    wysłaliśmy ją w kosmos :->

    Maciek

  • 40. Data: 2015-10-20 21:12:43
    Od: <8...@9...211243.invalid> (Tom N)

    Maciek w

    > Chyba 3.

    > Ja w zerówce budowałem pierwsze modele stacji orbitalnej. W drugiej
    > wysłaliśmy ją w kosmos :->

    I dlatego dzisiaj masz problemy genderowe: budowałem modele-wysłaliśmy ją?

    ;P

    --
    'Tom N'