  • 11. Data: 2009-11-05 21:27:10
    Temat: Re: szczepionki na swinska grype
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    news:hcv83a$ha2$1@news.onet.pl...

    > Może lepiej, może nie, niech każdy podejmie sam decyzję, względnie niech
    > taką decyzję podejmie jego lekarz, a nie rząd.

    Ja się przełamałem jakieś 4 lata temu i od tego czasu się szczepię. Dawniej
    z racji charakteru pracy z reguły raz-dwa razy do roku tak z tydzień
    łaziłem do roboty z katarem, gorączką i w ogóle. Teraz - odpukać - od
    czterech lat jak już bardzo przegnę i się przeziębię, to i tak kończy sie
    katarem i to krótkotrwałym.

  • 12. Data: 2009-11-05 21:57:22
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Robert Tomasik wrote:
> [...]
    > tydzień łaziłem do roboty z katarem, gorączką i w ogóle. Teraz - odpukać
    > - od czterech lat jak już bardzo przegnę i się przeziębię, to i tak

    A ja sie nie szczepię.
    Zamiast tego wolę rano pół godzinki na basenie, potem 15 minut w jacuzzi
    a potem 15 minut w saunie i nawet nie pamietam kiedy ostatni razy bylem
    chory.

  • 13. Data: 2009-11-05 22:07:29
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 05-11-2009 o 22:57:22 witek <w...@g...pl.invalid> napisał(a):

    > A ja sie nie szczepię.
    > Zamiast tego wolę rano pół godzinki na basenie, potem 15 minut w jacuzzi
    > a potem 15 minut w saunie i nawet nie pamietam kiedy ostatni razy bylem
    > chory.

    Ja się 2 razy szczepiłem, ~10 lat temu - i na drugi dzień gorączka 39.
    Od tamtego momentu tylko winko czosnkowe i po kłopocie.
    A ile rtęci mniej w mózgu :)

    --
    Tomek

  • 14. Data: 2009-11-05 22:37:56
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > A ja sie nie szczepię.
    > Zamiast tego wolę rano pół godzinki na basenie, potem 15 minut w jacuzzi
    > a potem 15 minut w saunie i nawet nie pamietam kiedy ostatni razy bylem
    > chory.

    A kiedy ostatnio kilka godzin leżałeś przy ujemnej temperaturze w krzakach?

  • 15. Data: 2009-11-05 23:01:15
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia 5 Nov 2009 21:32:54 +0100, januszek napisał(a):

    > Źródło?

    Słowo-klucz: GBS.

    --
    best regards,
    scream

  • 16. Data: 2009-11-05 23:44:29
    Od: "Zygmunt" <...@o...eu>

    "Icek" <i...@d...pl> wrote in message
    > Tak sie zastanawiam. Tyle mowie sie, ze "Rzad" nie zakupil szczepionek. I
    > tak sobie mysle co Rzad ma do tego? Czy z lekami nie jest
    > tak, ze kupuje hurtownik i sprzedaje aptece ? Czemu Rzad ma cos kupoac dla
    > obywateli? Czemu hurtownik nie kupuje od producenta?

    Jest bardzo silny lobbing firmy farmaceutycznej na ministerstwo aby zamówiło
    tą szczepionkę choć o nieznanej skuteczności ani zagrożeniu, nacisk
    wywierany
    poprzez ludzi czy polityków próbujących zaistnieć publicznie oraz strach
    zasiewany
    w ludziach przez TV/Radio.

    Nie wiem czy zauwazyliście ale pierwsza faza zastraszania - mnóstwo
    wywiadów, doniesień,
    reportaży parę miesięcy temu nagle osłabła a wręcz zanikła po informacjach,
    że żądy wielu
    państw europy zamowiły setki milionów dawek szczepionki! Bo po co płacić za
    PR skoro
    zamówienia trafiły na biurko? A skoro zamówili w ciemno coś co nawet nie
    gwarantuje
    skuteczności to wystarczy wyprodukować nieszkodliwe placebo i dostarczyć. A
    skoro
    choroba nie taka straszna jak ją nagłaśniająto i placebo wystarczy.......

    Mi to wygląda na inną postać terroryzmu - bo to zastraszanie. szkoda że ABW
    nie zbada tego
    pod tym kątem....

  • 17. Data: 2009-11-05 23:47:50
    Od: "zkruk [Lodz]" <z...@g...pl>

    Liwiusz wrote:

> [...]
    > ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA SKUTKI UBOCZNE. W umowach z rządami tej
    > odpowiedzialności nie ma.
    >
    > A teraz odpowiedz sobie na pytanie: dlaczego firmy farmaceutyczne
    > nie chcą wziąć na siebie tej odpowiedzialności i wprowadzić
    > szczepionki do wolnego obrotu w aptekach? Dlaczego jedynie stręczy
    > się rządom miliony dawek szczepionek? Gołym okiem widać, że chodzi tu
    > tylko o pieniądze.
    > A świńska grypa przechodzi łagodniej i daje mniejszą śmiertelność
    > niż zwykła grypa sezonowa.
    >
    > Jak rzadko kiedy zgadzam się w tej kwestii z Panią Minister.

    trochę propagandy:
    http://orsm.net/fem/2009/swine_flu/

    btw: na stronie owej firmy jest pięknie napisane kto jest prezesem :)
    więc jakby informacja uwiarygodniona

    --
    pozdrawiam - Zbigniew Kruk

  • 18. Data: 2009-11-06 00:05:12
    Od: Goomich <k...@i...eu>

    Przecież świńska grypa już nas wszystkich wybiła 30 lat temu.

    http://www.youtube.com/watch?v=ASibLqwVbsk

    --
    Pozdrawiam Krzysztof Ferenc
    k...@i...eu UIN: 6750153

  • 19. Data: 2009-11-06 05:51:20
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    scream napisał(a):

    > Słowo-klucz: GBS.

    Daruj sobie rebusy proszę i podaj źródło.

    j.

    ps. rozumiem, ze chodzi o paciorki?
    pps. i prosze, tylko nie prof Maria Dorota...

  • 20. Data: 2009-11-06 06:54:20
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    Dnia Thu, 05 Nov 2009 23:07:29 +0100, Tomek napisał(a):

    > Ja się 2 razy szczepiłem, ~10 lat temu - i na drugi dzień gorączka 39.
    > Od tamtego momentu tylko winko czosnkowe i po kłopocie.
    > A ile rtęci mniej w mózgu :)

    szczepionka co do zasady to wirusy, które sztucznie pobudzają system
    ochronny organizmu. Powyższe objawy są jak najbardziej normalne.

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    grupy.3mam.net 'Kontakt' dla e-poczty
    http://foto.3mam.net/warsaw/05/slides/20090927124718
    .php