  • 11. Data: 2008-12-13 13:05:14
    Temat: Re: sytuacja beznadziejna
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Gotfryd Smolik news napisał:
    [..]
    > Chyba nie chciał. Pewnie przez przekonanie, że "nielegalne" prowadzenie
    > DG nie jest prowadzeniem DG.
    > Być może z powodu zamiaru uniknięcia tego ZUSu który teraz się objawił.

    Chodziło mi o źródło jego pierwotnych kłopotów finansowych (spółka cywilna).
    Pisał o tym na początku listu.
    UKS to nowe kłopoty.

    --

    pozdrawiam
    Arek

    http://www.reputacja.net

  • 12. Data: 2008-12-14 10:45:31
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Tak przy okazji ciekawy casus wkładu mieszkaniowego:
    http://forumprawne.org/prawo-nieruchomosci-lokalowe-
    budowlane/5251-mieszkanie-spoldzielcze-dlugi.html
    JaC

    -----

    > Wraz z żoną posiadamy mieszkanie lokatorskie w "Miejskim Zarządzie Budynków
    Komunalnych".