    From: "sok marchwiowy" <s...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: sytuacja beznadziejna
    Date: Fri, 12 Dec 2008 16:00:46 +0000 (UTC)

    t...@w...pl napisał(a):

    > Witam forumowicz=F3w.
    > Mam nast=EApuj=B1cy problem.
    >
    > Mam spore zaleg=B3o=B6ci wobec urz=EAdu skarbowego, zus-u i banku
    > ( pozosta=B3o=B6=E6 po sp=F3=B3ce cywilnej ). Zaleg=B3o=B6ci wobec skarb=F3=
    > wki
    > powi=EAksz=B1 si=EA jeszcze, UKS prowadzi ca=B3y czas dochodzenie w sprawie
    > nie zarejestrowanej dzia=B3alno=B6ci gospodarczej. Prowadzi=B3em sprzeda=BF
    > akcesori=F3w fotograficznych w internecie, =BFyczliwi donie=B6li do
    > skarb=F3wki. Mam na g=B3owie komornika. Komornik zaj=B1=B3 cz=EA=B6ciowo r=
> [...]
    I do tego chciałeś dać zarobić jakiemuś pasibrzuchowi. Dobrze ze nie masz kasy
    na na adwokata. Jesteś w szczęśliwej sytuacji że masz dług wobec swojego
    państwa. Bo jak byś miał dług u jakiś nieprzyjemnych ludzi to by najpierw
    złamali dziecku rękę, a potem pytali kiedy oddasz. Bardzo dużą rentę musi mieć
    żona że jej z niej dają radę coś zabrać. Z typowej renty nie da się nic ująć.
    Zobowiązania wobec państwa same się umarzają po pewnym czasie. Zarejestruj się
    jako bezrobotny. Pracy nie mają a jakiś czas trochę pieniędzy wypłacają. Do
    tego opieka społeczna. Wyluzuj facet. Znajdź sobie jakąś robotę na czarno, na
    umowę zlecenie, umowę o dziełu. Musisz przeczekać. Tak jak niezliczona rzesza
    ludzi w dokładnie takiej samej jak Ty sytuacji.