  • Data: 2008-12-12 22:08:10
    Temat: Re: sytuacja beznadziejna
    Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik t...@w...pl napisał:
    [..]
    > komornicze. Sytuacja wydaje się beznadziejna. Nie wiem co robić

    Sytuacja jest faktycznie przykra, ale wyjść jest wiele.

    Po pierwsze - emigracja. Tam Cię raczej nie dosięgnie nasz fiskus,
    ZUS itd. Przynajmniej na razie.
    Po drugie - działalność możesz prowadzić. Załóż stowarzyszenie lub
    spółkę akcyjną i działaj ile dusza zapragnie!

    > 1. Czy istnieje jakiś realny sposób umorzenia tych wszystkich
    > zaległości ?

    Teoretycznie tak. Naczelnik może umorzyć, ale w praktyce - nie masz
    znajomości, układów nic nie załatwisz.
    ZUS - nic Ci nie umorzy. Oni są gorsi od bandytów- zadepczą Ciebie,
    Twoją rodzinę, dzieci a nawet ich prawnuki.

    > Czy ustawa o upadłości konsumenckiej rozwiązałaby problem ?

    Nie. Po pierwsze ta ustawa to fikcja, po drugie dużo o niej gadania a
    zero działania.

    > 2. Czy żona ma zrezygnować z renty ? Może przyspieszyłoby to uznanie
    > nas za całkowicie niewypłacalnych ?

    Ileż to żona dostaje renty, że komornik zabiera jej z niej cokolwiek!?

    > 3. Może się całkowicie wymeldować ? Może przemeldować ? Zmienić
    > obywatelstwo ?

    > miesięcznie, jedną błędną decyzją zrujnowałem życie sobie i rodzinie.

    Chciałeś prowadzić firmę w Polsce, a nie wiedziałeś, że zostajesz wtedy
    niewolnikiem?
    No to teraz płacisz

    > Czy jest jakieś rozwiązanie, czy zostaje tylko porządna lina ?

    Jeśli jesteście w miarę młodzi to wyjedźcie z tego chorego kraju.
    Po co jeszcze Wasze dzieci mają być niewolnikami emerytów, górników,
    rolników i innych srolników?

    --

    pozdrawiam
    Arek