  • Data: 2008-12-12 16:14:13
    Temat: Re: sytuacja beznadziejna
    Od: Roman Rumpel <r...@s...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    sok marchwiowy pisze:

    > I do tego chciałeś dać zarobić jakiemuś pasibrzuchowi. Dobrze ze nie masz kasy
    > na na adwokata.
    Ej - obrażać pełnomocników nie musisz, zwłaszcza, że on pisał o radcy,
    nie o adwokacie ;)

    Jesteś w szczęśliwej sytuacji że masz dług wobec swojego
    > państwa. (...) Bardzo dużą rentę musi mieć
    > żona że jej z niej dają radę coś zabrać. Z typowej renty nie da się nic ująć.
    > Zobowiązania wobec państwa same się umarzają po pewnym czasie.

    I to wcale niedługim - 5 lat od wszczęcia egzekucji.

    Musisz przeczekać. Tak jak niezliczona rzesza
    > ludzi w dokładnie takiej samej jak Ty sytuacji.

    Ano da sie tak zrobić

    --
    Szukam nowej sygnaturki, a skończył mi się żeń szeń.

    Roman Rumpel skype: rumpel.roman
    www.rumpel.pl