  • Data: 2021-07-08 13:14:09
    Temat: Re: strzelał do dzika
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2021-07-08, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    yly-rzecznik-policji-mial-niebieska-karte-za-znecani
    e-sie.html

    > No prosze, czasem pismaki potrafia lepiej opisac ... zakladajac, ze to
    > prawda, a nie wymysly.
    >
    > Czyli chlopak mogl wygladac jak dzik, przynajmniej troche ...

    Chyba jednak istotne będzie po jakiemu tej pomocy wzywali, czy tez można było
    się domyślić, że to wołanie o pomoc, bo skoro kłusowali to słysząc wołania mogli
    chcieć się oddalić.

    Ale nadal się trochę to kupy nie trzyma, bo skoro stawiają zarzut nieudzielenia
    pomocy, to z czegoś musiało wynikać, że pomoc potrzebna, ale też jeśli
    wynikało to dlaczego tylko zarzut dla kościelnego skoro byli tam razem?

    --
    Marcin