  • Data: 2021-07-08 14:19:22
    Temat: Re: strzelał do dzika
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2021-07-08, Olin <k...@a...w.stopce> wrote:

    > Bezsprzecznie trzeba rozważyć, czy krzyczeli po kazachsku, rosyjsku, czy po
    > Polsku. Mogli też znać inne języki, które nie były znane (byłemu)
    > policjantowi i kościelnemu. Może zresztą to właśnie ich przeraziło i
    > odjechali.

    Możemy sobie śmieszkować, ale to jednak jest istotne.

> [...]
    > dopuszczalności polowania i bez dokładnego osobistego rozpoznania
    > zwierzyny, oddał strzał z posiadanej przez siebie broni myśliwskiej w
    > kierunku małoletniego. Oskarżony w chwili oddania strzału przewidywał i
    > godził się na to, że obrany przez niego cel może być człowiekiem -
    > informuje media rzeczniczka Prokuratury Okręgowej w Lublinie Agnieszka
    > Kępka.
    >
    > Były policjant utrzymuje, że był przekonany, że celował do dzika. Za
    > zastrzelenie człowieka grozi mu od 8 lat więzienia do dożywocia.

    Czytałem. Trzeba być kretynem, żeby pójść do sadu i sobie strzelać bez
    sprawdzenia po nocy, ale jednak wznieśmy się na te wyżyny pesudo-obiektywnej
    dysputy i zastanówmy, na jakiej podstawie postawiono zarzut nieudzielenia
    pomocy.

    > Z kolei śledczy oskarżyli 42-letniego kościelnego o nieudzielanie pomocy
    > 16-letniemu Imalemu.
    >
    > - Znajdował się on w położeniu grożącym mu niebezpieczeństwem utraty życia,
    > zaś oskarżony mógł udzielić mu pomocy bez narażenia siebie na takie
    > niebezpieczeństwo. Odpowie on także przed sądem o utrudnianie śledztwa -
    > informuje prokurator Kępka. "
    >
    > https://lublin.wyborcza.pl/lublin/7,48724,27293289,b
    yly-rzecznik-policji-mial-niebieska-karte-za-znecani
    e-sie.html

    Może czegoś pismaki nie zapodały.

    > Mnie bardziej intryguje, w jakim trybie facet z niebieską kartą ma

    Odstrzelenie żony albo potomstwa wydaje się być ok o ile rodzina w
    poprzedzającym okresie praktykuje chrześcijański model. Żona w pokorze nadstawia
    kolejny policzek radząc się księdza jak być lepszą żoną, a mąż nie ubiera
    tęczowej garderoby.

    > pozwolenie na broń, bo że zakolegował się właśnie z kościelnym już wcale
    > nie.

    Chyba z proboszczem w braterstwie łowieckim nie mógł, bo ci jakby od tego
    stronią.

    --
    Marcin