  • 31. Data: 2004-03-24 05:45:55
    Temat: Re: stezenie alkoholu we krwi...
    Od: "Nicolka" <n...@b...pl>

    Po raz kolejny no comment, nie prosiłam o komentarze tylko porade, a to
    zasadnicza różnica! Szkoda słow dla co po niektórych ludzi tutaj...

  • 32. Data: 2004-03-24 06:12:55
    Od: "SQLvvysyn" <s...@v...pI>

    Użytkownik "poreba" <d...@p...com> napisał w wiadomości
    > "SQLvvysyn" <s...@v...pI> niebacznie popelnil

    > A na jakiej podstawie dzielisz ludzi na pijanych i niepijanych?

    Wg obowiazujących przepisów kontroli kierowców. Policja byla w prawie zabrac
    prawo jazdy i Nicolka nie ma powodu krokodylich łez wylewac teraz uzalajac
    sie na psc.

    --
    SQLwysyn
    370HSSV-0773H

  • 33. Data: 2004-03-24 06:17:21
    Od: "SQLvvysyn" <s...@v...pI>

    > Po raz kolejny no comment, nie prosiłam o komentarze tylko porade, a to
    > zasadnicza różnica! Szkoda słow dla co po niektórych ludzi tutaj...

    1. cytuje się pod postem
    2. sterowanie dyskusją innych jest dla innych obraźliwe

    Potraktowano twój problem jednoznacznie.
    1. policja miała obowiązek zatrzymać prawo jazdy, bo
    2. stężenie zostało przekroczone

    Jeśli chcialas otrzymac:
    - pocieszenie, nalezalo isc na grupe pl.sci.psychologia
    - a jesli rozgrzeszenie na pl.soc.religia.

    EOT

    --
    SQLwysyn
    370HSSV-0773H

  • 34. Data: 2004-03-24 06:33:11
    Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx>

    SQLvvysyn napisał/a:
    >Bajki dla dzieci pisujesz może? To nie p...l
    Podejrzewam, że twój przedpiścca ma 2 płytki CD zawieszone w
    samochodzie.:-)))

  • 35. Data: 2004-03-24 07:06:51
    Od: "szerszen" <w...@s...pl>

    Użytkownik "SQLvvysyn" <s...@v...pI> napisał w wiadomości

    > Wg obowiazujących przepisów kontroli kierowców. Policja byla w prawie
    zabrac
    > prawo jazdy

    "nie wydaje mnie sie" a dlaczego to juz pisalem

  • 36. Data: 2004-03-24 07:17:39
    Od: "szerszen" <w...@s...pl>

    > Potraktowano twój problem jednoznacznie.
    > 1. policja miała obowiązek zatrzymać prawo jazdy, bo
    > 2. stężenie zostało przekroczone

    ech
    powtorze sie po raz kolejny
    to wytlumacz mi po co robi sie (w razie wykrycia alkocholu w wydychanym
    powietrzu) drugi pomiar?

    wlasnie po to aby stwierdzic, czy prowadzacy, nie zjadl np omawianego juz
    batonika, lub pil np jedno piwo i to na tyle dawno ze nie ma to
    najmniejszego wplywu na jego samokontrole

    pomiar za drugim razem nie potwierdza punktu drugiego, jesli mieli
    watpliwosci, powinni skierowac delikwenta na badanie krwi

    szczegolnie za alkomat nie jest miarodajnym urzadzeniem, daje jedynie poglad
    na sprawe, a do dokladnego pomiaru jest badanie krwi

    > Jeśli chcialas otrzymac:
    > - pocieszenie, nalezalo isc na grupe pl.sci.psychologia

    chciala porady, co robic w przypadku kiedy policja mowi jedno, a urzedas
    drugie, dlaczego urzedas tak robi i jak z nim walczyc

    ale nie po raz pierwszy obserwuje, ze paru pajacykow na tej grupie zamiast
    pomoc, poradzic, bawi sie w sad i po swojemu interpretujac fakty, nie znajac
    wszystkich okolicznosci feruje wyroki, jesli ktory kolwiek z nich jest na
    sciezce prawniczej to ja chce byc jak najdalej od tego kraju, bo takie
    zachowanie nie wrozy nic dobrego, a jedynie potwierdza dlaczego to
    przestepcy chodza na wolnosci, a czlowiek ktory sie broni idzie do pierdla

  • 37. Data: 2004-03-24 07:18:57
    Od: "szerszen" <w...@s...pl>

    > Bajki dla dzieci pisujesz może? To nie p...l

    zjedz kilka duzych soczystych jabluszek, odczekaj z godzinke i dmuchnij w
    alkomat, zobaczysz czy wykaze ci 0,0 czy moze cos wiecej

  • 38. Data: 2004-03-24 13:13:16
    Od: Marcyś <m...@x...pl>

    Użytkownik "poreba" <d...@p...com> napisał w wiadomości

    > A na jakiej podstawie dzielisz ludzi na pijanych i niepijanych?

    No właśnie.
    Podział jest inny - są tacy, co byli pijani,
    są pijani lub będą pijani ;-)

  • 39. Data: 2004-03-24 13:14:33
    Od: Marcyś <m...@x...pl>

    Użytkownik "szerszen" <w...@s...pl> napisał w wiadomości

    > zjedz kilka duzych soczystych jabluszek, odczekaj z godzinke i dmuchnij w
    > alkomat, zobaczysz czy wykaze ci 0,0 czy moze cos wiecej

    Jaka jest dozwolona zawartość jabłek w organiźmie?

  • 40. Data: 2004-03-24 13:16:04
    Od: Marcyś <m...@x...pl>

    Użytkownik "BartekB" <n...@...aDresu.pl> napisał w wiadomości

    > Np. batoniki "Macius" dostepne w pierwszym lepszym supermarkecie :)
    > Zjedz jednego i dmuchnij w balonik - mozna sie zdziwic...

    Spróbuję, może polubię Maciusia.