    From: "szerszen" <w...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: stezenie alkoholu we krwi...
    Date: Wed, 24 Mar 2004 08:17:39 +0100

    Użytkownik "SQLvvysyn" <s...@v...pI> napisał w wiadomości
    news:c3r97e$2hd3$3@mamut.aster.pl...

    > Potraktowano twój problem jednoznacznie.
    > 1. policja miała obowiązek zatrzymać prawo jazdy, bo
    > 2. stężenie zostało przekroczone

    ech
    powtorze sie po raz kolejny
    to wytlumacz mi po co robi sie (w razie wykrycia alkocholu w wydychanym
    powietrzu) drugi pomiar?

    wlasnie po to aby stwierdzic, czy prowadzacy, nie zjadl np omawianego juz
    batonika, lub pil np jedno piwo i to na tyle dawno ze nie ma to
    najmniejszego wplywu na jego samokontrole

    pomiar za drugim razem nie potwierdza punktu drugiego, jesli mieli
    watpliwosci, powinni skierowac delikwenta na badanie krwi

    szczegolnie za alkomat nie jest miarodajnym urzadzeniem, daje jedynie poglad
    na sprawe, a do dokladnego pomiaru jest badanie krwi

    > Jeśli chcialas otrzymac:
    > - pocieszenie, nalezalo isc na grupe pl.sci.psychologia

    chciala porady, co robic w przypadku kiedy policja mowi jedno, a urzedas
    drugie, dlaczego urzedas tak robi i jak z nim walczyc

    ale nie po raz pierwszy obserwuje, ze paru pajacykow na tej grupie zamiast
    pomoc, poradzic, bawi sie w sad i po swojemu interpretujac fakty, nie znajac
    wszystkich okolicznosci feruje wyroki, jesli ktory kolwiek z nich jest na
    sciezce prawniczej to ja chce byc jak najdalej od tego kraju, bo takie
    zachowanie nie wrozy nic dobrego, a jedynie potwierdza dlaczego to
    przestepcy chodza na wolnosci, a czlowiek ktory sie broni idzie do pierdla