  • 21. Data: 2004-03-23 15:28:58
    Temat: Re: stezenie alkoholu we krwi...
    Od: Marcyś <m...@x...pl>

    Użytkownik "Nicolka" <n...@b...pl> napisał w wiadomości
    news:c3p47q$8ca$1@news.onet.pl...

    > Tutaj przy drugim dmuchnięciu spadło o 50%

    Ale jazda była przed pierwszym dmuchnięciem, czyli
    na jeszcze większym gazie - okoliczność jeszcze
    bardziej obciążająca kieującego.

  • 22. Data: 2004-03-23 15:29:21
    Od: Marcyś <m...@x...pl>

    > Gość chciał jechac, ale oni mu odpuścicli i mial nastepnego dnia odebrac
    > bez zadnych problemów prawo jazdy, a babka w (nie wiem dokladnie gdzie sie
    > odbiera prawo jazdy) powiedziala, ze mowy nie ma :( I co teraz? Dotrzec do
    > policjantów, ktorzy go zatrzymali?

    Jasne - oddadzą swoje prawo jazdy.

  • 23. Data: 2004-03-23 17:04:06
    Od: "SQLvvysyn" <s...@v...pI>

    Użytkownik "szerszen" <w...@s...pl> napisał w wiadomości

    > dokladnie, zjedzenie 2 - 3 jablek tez moze zaowocowac podobnymi skutkami,

    Bajki dla dzieci pisujesz może? To nie p...l

    --
    SQLwysyn
    370HSSV-0773H

  • 24. Data: 2004-03-23 17:07:17
    Od: "SQLvvysyn" <s...@v...pI>

    > Nie mnie złapali! I nie takich pijanych powinni łapać...

    A jakich pijanych? Kto cie upoważnił do dzielenia pijanych na bezpiecznych i
    niebezpiecznych? Wszyscy powinni byc wyłapani.

    --
    SQLwysyn
    370HSSV-0773H

  • 25. Data: 2004-03-23 18:22:13
    Od: "Nicolka" <n...@b...pl>

    bez komentarza.... nie warto było pyatc o nic na grupie

  • 26. Data: 2004-03-23 19:34:11
    Od: "BartekB" <n...@...aDresu.pl>

    Użytkownik "Marcyś" napisał
    > Przepisy mówią, że wykroczeniem lub przestępstwem
    > jest prowadzenie pod wpływem alkoholu - niezależnie
    > jak wprowadzonego do organizmu.

    O wlasnie, sam napisales "wprowadzono". Czy jak przeplucze usta wodka to
    juz bede mial alkohol w organizmie? Nie! Ale alkomat zwariuje... :) To
    samo batonik - bede mial niezly chuch alkoholowy, ale zawartosc alkoholu
    w organizmie bedzie znikoma. Poza tym zawsze mozna zazadac badania krwi,
    ktore dokladnie wykaze ilosc promili.

    > A gdyby zjadła 10 batoników i jechała nawalona jak
    > stodoła, to też nie byłoby sprawy?

    Gdzie sprzedaja takie batoniki???? :))))
    pzdr.
    B.

    --
    Bartek 'BeBe' Bednarski

  • 27. Data: 2004-03-23 20:46:27
    Od: Marcyś <m...@x...pl>

    Użytkownik "BartekB" <n...@...aDresu.pl> napisał w wiadomości

    > Gdzie sprzedaja takie batoniki???? :))))

    Gdybym wiedział, i tak bym nie powiedział.
    Ale to ty pierwszy o nich wspomniałeś, to podaj namiar.
    Chętnie zastosuję dietę batonikową :)

  • 28. Data: 2004-03-23 20:48:57
    Od: Marcyś <m...@x...pl>

    > bez komentarza.... nie warto było pyatc o nic na grupie

    Pewnie, że nie.
    Sprawa jest jasna - podejrzenie popełnienia
    wykroczenia - obowiązek zatrzymania prawa jazdy,
    a dalsza sprawa uprawnień do kierowania i ew.
    zwrotu dokumentu to decyzja sądu.

  • 29. Data: 2004-03-23 21:15:36
    Od: "BartekB" <n...@...aDresu.pl>

    Użytkownik "Marcyś" napisał
    > Ale to ty pierwszy o nich wspomniałeś, to podaj namiar.
    > Chętnie zastosuję dietę batonikową :)

    Np. batoniki "Macius" dostepne w pierwszym lepszym supermarkecie :)
    Zjedz jednego i dmuchnij w balonik - mozna sie zdziwic...
    pzdr.
    B.

    --
    Bartek 'BeBe' Bednarski

  • 30. Data: 2004-03-24 02:28:06
    Od: poreba <d...@p...com>

    "SQLvvysyn" <s...@v...pI> niebacznie popelnil

    > A jakich pijanych? Kto cie upoważnił do dzielenia pijanych na
    > bezpiecznych i niebezpiecznych? Wszyscy powinni byc wyłapani.
    A na jakiej podstawie dzielisz ludzi na pijanych i niepijanych?

    --
    pozdro
    poreba