  • 1. Data: 2007-05-30 11:27:05
    Temat: stare i nowe rejestracje samochodowe
    Od: "cat eat mouse" <c...@m...com>

    Czy to możliwe by wystąpiła identyczna kombinacja znaków na
    starych-czarnych i na nowych rejestracjach?

  • 2. Data: 2007-05-30 11:28:31
    Temat: Re: stare i nowe rejestracje samochodowe
    Od: "m" <l...@w...pl>

    Nie

  • 3. Data: 2007-05-30 12:08:49
    Od: "Jerzy Glizda" <j...@x...xx>

    "pord4u" <p...@g...com> wrote in message

    > Witam
    >
    > Nie - z prostej przyczyny. Dawne wojewodztwa i obecne powiaty maja inne
    > wyrozniki literowe. Kiedys dawno byly bodajze takie same numery
    > rejestracyjne na motorowery i motocykle. Roznila sie tylko wielkosc
    > tablicy.

    powiat Kłobucki - obecnie wyróżnik SKL
    dawne woj. skierniewickie - były rejestracje SKL, co prawda rzadkie (na
    ciągnikach bądź motocyklach)

  • 4. Data: 2007-05-30 12:13:41
    Od: "m" <l...@w...pl>

    Skupmy sie na dyskusje na jednej grupie. Bo to bez sensu wychodzi.
    Ten sam post jest na grupie o samochodach

  • 5. Data: 2007-05-30 12:44:51
    Od: "pord4u" <p...@g...com>

    Użytkownik "cat eat mouse" <c...@m...com> napisał w wiadomości
> [...]

    wyrozniki literowe. Kiedys dawno byly bodajze takie same numery
    rejestracyjne na motorowery i motocykle. Roznila sie tylko wielkosc tablicy.

    pord4u
    --- pomoc w zakresie rej. pojazdów
    i uprawnień do kierowania pojazdami ---
    > Czy to możliwe by wystąpiła identyczna kombinacja znaków na
    > starych-czarnych i na nowych rejestracjach?

    Tak.

    Przykładowo:

    KCH - białe - powiat chrzanowski (woj. małopolskie, przedtem katowickie)
    KCH - czarne - byłe woj. katowickie (więc także aktualny powiat
    chrzanowski).

    --
    k.

  • 7. Data: 2007-05-30 14:00:13
    Temat: Re: stare i nowe rejestracje samochodowe [dluzsze]
    Od: "pord4u" <p...@g...com>

    Użytkownik "Jerzy Glizda" <j...@x...xx> napisał w wiadomości
    > "pord4u" <p...@g...com> wrote in message

    > powiat Kłobucki - obecnie wyróżnik SKL
    > dawne woj. skierniewickie - były rejestracje SKL, co prawda rzadkie (na
    > ciągnikach bądź motocyklach)

    Owszem, zgoda. Tylko poczatek to moze i byl taki sam, ale dalej
    niekoniecznie. Stare czarne - wzorzec SKL xxxx, gdzie xxxx to cyfry. Liter
    tam nie bylo, chyba ze na pojazdach z PGR-ow, SKR-ow, etc. bo te mialy
    ostatnia litere zamiast cyfry.

    Nowe biale - S KL (i tutaj zacytuje odpowiednie rozp. - rej. i oznaczanie
    pojazdow) maja taki wzorzec (podam tez przyklady)

    ---

    2. Poszczególne litery i cyfry numeru rejestracyjnego pełnią następujące
    funkcje:

    2) tablicach zwyczajnych motocyklowych i motorowerowych - pierwsza litera
    stanowi wyróżnik województwa, druga lub druga i trzecia litera stanowią
    wyróżnik powiatu, następne cyfry lub cyfry i litera lub litery stanowią
    wyróżnik pojazdu tworzony kolejno w układzie:

    b) dla powiatów z wyróżnikiem dwuliterowym:
    - litera i trzy cyfry w przedziale od 001 do 999

    [S KL A 001 - stary wzorzec SKL xxxx z samych cyfr]

    - dwie cyfry w przedziale od 01 do 99 i dwie litery,

    [ S KL 11AA]

    - cyfra w przedziale od 1 do 9, litera i dwie cyfry w przedziale od
    01 do 99,

    [S KL 1A11]

    - dwie cyfry w przedziale od 01 do 99, litera i cyfra w przedziale od
    1 do 9,

    [S KL 11A1]

    - cyfra w przedziale od 1do 9, dwie litery i cyfra w przedziale od 1
    do 9,

    [S KL 1AA1]

    Rozp. ma juz chyba 5 poprawek w tym jedna zmieniajaca zakres tablic, ale
    tutaj nie ma to zastosowania.

  • 8. Data: 2007-05-31 06:25:33
    Od: Schwester <j...@c...com>

    cat eat mouse pisze:
    > Czy to możliwe by wystąpiła identyczna kombinacja znaków na
    > starych-czarnych i na nowych rejestracjach?

    tak, kiedyś widziałem zdjęcie dwóch zaparkowanych obok siebie samochodów
    z białą i czarną identyczną rejestracją

    --
    Schwester