  • 1. Data: 2007-05-30 09:06:54
    Temat: Problem z rejestracja pojazdow
    Od: castrol <j...@b...pl>

    Moze wy pomozecie.
    Jestem zameldowany na stale w Gdansku. Ale od dluzszego czasu mieszkam
    na terenie Warszawy.
    Tu tez zakupilem samochod i w celu zarejestrowania go udalem sie do
    Wydzialu Komunikacji wlasciwego dla miejsca zamieszkania.

    Tam niestety odmawiaja zarejestrowania pojazdu twierdzac, ze pojazd
    mozna zarejestrowac tylko w Wydziale Komunikacji wlasciwym dla miejsca
    zamieszkania.

    Ale co na to przepisy:
    Art. 73. USTAWY z dnia 20 czerwca 1997 r. prawo o ruchu drogowym1)
    1. Rejestracji pojazdu dokonuje, na wniosek właściciela, starosta
    właściwy ze
    względu na miejsce jego zamieszkania (siedzibę), wydając dowód
    rejestracyjny
    i zalegalizowane tablice (tablicę) rejestracyjne oraz nalepkę
    kontrolną, jeżeli jest
    wymagana, z zastrzeżeniem ust. 2-5.

    Jak walczyc teraz z tymi matolami?
    Pomozcie

    Jacek

  • 2. Data: 2007-05-30 09:43:35
    Temat: Re: Problem z rejestracja pojazdow
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "castrol" <j...@b...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > Tam niestety odmawiaja zarejestrowania pojazdu twierdzac, ze pojazd
    > mozna zarejestrowac tylko w Wydziale Komunikacji wlasciwym dla miejsca
    > zamieszkania.

    komus sie chyba porabaly miejsca zamieszkania i zameldowania ;)

  • 3. Data: 2007-05-30 09:53:54
    Od: castrol <j...@b...pl>

    On 30 Maj, 11:43, "szerszen" <s...@t...pl> wrote:

    > komus sie chyba porabaly miejsca zamieszkania i zameldowania ;)

    No mi, bo pisalem na szybko.
    Wiec w ustawie jest wyraznie napisane ze pojazd rejestruje sie w WK
    wlasciwym dla miejsca zamieszkania, natomiast WK w Warszawie twierdzi
    ze pojazd rejestruje sie w WK wlasciwym dla miejsca zameldowania i
    odmawia rejestracji pojazdu w miejscu zamieszkania.

    Jak walczyc teraz z nimi? Bo nie chce mi sie tluc 330 km do Gdanska :(

  • 4. Data: 2007-05-30 10:28:42
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "castrol" <j...@b...pl> napisał w wiadomości
    .com...

    > Jak walczyc teraz z nimi? Bo nie chce mi sie tluc 330 km do Gdanska :(

    ustawe do reki, pokazac palcem, zapytac o podstawe prawna odmowy i
    poprosic to wszystko na pismie, potem do kierownika wydzialu, albo jeszcze
    wyzej, generalnie albo zrobisz bardache, albo bedziesz zapitalal nad morze

    beton trzeba kruszyc "silom i godnosciom osobistom"

  • 5. Data: 2007-05-30 11:34:46
    Od: Piotr Kubiak <p...@m...liamg>

    szerszen wrote:
> [...]
    > poprosic to wszystko na pismie, potem do kierownika wydzialu, albo
    > jeszcze wyzej, generalnie albo zrobisz bardache, albo bedziesz zapitalal

    A nie prościej się zameldować tam gdzie się mieszka?

    > beton trzeba kruszyc "silom i godnosciom osobistom"

    Jak urzędnik będzie ,,świnia'' to jeszcze się grzywną skończy.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Kubiak

  • 6. Data: 2007-05-30 11:46:15
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Piotr Kubiak" <p...@m...liamg> napisał w wiadomości

    > Jak urzędnik będzie ,,świnia'' to jeszcze się grzywną skończy.

    hmmm

    wymiana d.o., wymiana prawka, danych w banku, pracy/szkole itp itd?
    to jest takie proste wg ciebie, a przedewszystkim tanie?

  • 7. Data: 2007-05-30 11:49:11
    Od: Piotr Kubiak <p...@m...liamg>

    szerszen wrote:
> [...]
    >
    > wymiana d.o., wymiana prawka, danych w banku, pracy/szkole itp itd?
    > to jest takie proste wg ciebie, a przedewszystkim tanie?

    Pretensje na Wiejską, a nie do mnie.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Kubiak

  • 8. Data: 2007-05-30 12:06:06
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Pretensje na Wiejską, a nie do mnie.

    nie mam do ciebie pretensji tylko uswiadamiam ze nie jest prosciej ;)

  • 9. Data: 2007-05-30 12:07:01
    Od: castrol <j...@b...pl>

    On 30 Maj, 13:34, Piotr Kubiak <p...@m...liamg> wrote:

    > A nie prościej się zameldować tam gdzie się mieszka?

    Po pierwsze skad wiesz czy nie jestem zameldowany czasowo?
    Po drugie, nie jest prosciej poniewaz wiaze sie to z duzymi kosztami,
    i czasem ktory nalezy poswiecic.

    Myslisz ze chce mi sie zmieniac DO, PJ, wysylac pisma do banku itp
    itd?

    Po co mam to robic, skoro glosowac moge w miejscu zamieszkania,
    rozliczac sie z US tez moge tu. Do lekarza tez moge chodzic tutaj.
    Teoretycznie wszystko mozesz zalatwiac w miejscu zamieszkania, z tym
    ze trafiasz na debili w urzedach, dla ktorych miejsce zamieszkania =
    miejsce zameldowania.

  • 10. Data: 2007-05-30 12:08:13
    Od: castrol <j...@b...pl>

    On 30 Maj, 13:49, Piotr Kubiak <p...@m...liamg> wrote:

    > Pretensje na Wiejską, a nie do mnie.

    A to niby czemu? W ustawach zazwyczaj jest miejsce zamieszkania a nie
    zameldowania, wiec teoretycznie wszystko powinno sie moc zalatwiac na
    miejscu.
    To nie wina rzadzacych chyba ze w urzedach zatrudniani sa imbecyle.