  • 1. Data: 2007-05-30 10:51:46
    Temat: Umowa przedwstępna notarialna- problem z developerem
    Od: "Dariusz" <d...@w...pl>

    Witam Szanowną Grupę

    mam problem polegający na tym że kupiłem dom w budowie
    zawarłem umowę przedwstępną - notarialnie z określoną:
    ceną
    harmonogramem wpłat(płatne po wykonaniu poszczególnego jasno określonego
    etapu)
    i terminem wykonania
    oraz punktem który mówi ze każda ze stron może wypowiedzieć umowę po
    zapłaceniu drugiej 10% ceny

    dostałem do podpisania aneks zmieniający wszystkie te zapisy tzn.
    cena ulega zmianie , bo wszystko podrożało
    harmonogram - zmieniamy bo tak
    termin nowy bo tak

    dodam że cena obecna sprzedawanych dalej domów jest wzrosła ot tej mi
    przyrzeczonej w umowie o kwotę dwukrotnie od kwoty stanowiącej 10% które
    mają mi wg umowy zapłacić gdy odstąpią

    co radzicie?
    to że nie chcę sie na to zgodzić to jasne , bardziej szukam argumentów do
    walki
    podpowiedzcie proszę

    pzdrv

  • 2. Data: 2007-05-31 21:43:05
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    Użytkownik "Dariusz" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]

    > co radzicie?
    > to że nie chcę sie na to zgodzić to jasne , bardziej szukam argumentów do

    Umowa to umowa, Ty masz prawo aneksu nie podpisać, a oni po zapłaceniu
    Ci 10%, umowę rozwiązać.