  • Data: 2008-02-11 23:15:21
    Temat: Re: sprzedaz samochodu osoby niezyjacej.
    Od: BartekK <s...@N...org> szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd Smolik news pisze:

    > Pomijając ew. sprawę "zdążenia z terminami", możesz podać podstawę
    > prawną dla tego twierdzenia?
    > Bo byłem przekonany, że stosowny "szlaban" jest tylko przy
    > nieruchomościach (i to notariusz "blokuje" jako płatnik).
    Głupio mi, bo podstawy prawnej nie znam, ale przerabiałem to w przypadku
    śmierci mego ojca w tamtym roku, urząd skarbowy nie chciał przyjąć umowy
    kupna-sprzedaży auta nowemu właścicielowi bez tego świstka, musiałem
    dostarczyć kopię potwierdzenia uzyskania spadku + uzyskania zwolnienia z
    jego opodatkowania...

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173