  • 1. Data: 2007-02-06 16:59:41
    Temat: spoldzielnia zbiera dane
    Od: "shark" <s...@c...pl>

    Dostalem pisemko ze spoldzielni, gdzie w zwiazku z budowa nowego
    systemu informatycznego domagaja sie ode mnie roznych danych
    (m.in. tel. kom./tel. stacjonarny - pewnie do kontaktu emergency
    i liczba os. zamieszkalych - to ma wplyw na komorne) ale tez prosza
    o troche innych danych, ktorych sposob wykorzystania nie jest dla mnie
    oczywisty (chca nr. dowodu osobistego, pesel, NIP). Nie tylko nie jest
    dla mnie oczywiste ich przeznaczenie ale i to czy mam obowiazek ich
    udostepnienia i co mi zrobia jesli ich nie podam ... dlugow nie mam
    wiec przynajmniej w chwili obecnej nie jest to im potrzebne do
    windykacji roszczen ? moze zabezpieczaja sie na wypadek przyszlych
    postepowan ? czy mam obowiazek takie dane podawac ? uzywaja
    dodatkowo korespondencji za posrednictwem naszego kochanego
    dozorcy Anioła, ktory chyba nie powinien miec dostepu do tych danych.

    any comments ????

  • 2. Data: 2007-02-06 17:10:42
    Temat: Re: spoldzielnia zbiera dane
    Od: Mecenas <m...@o...pl>

    shark napisał(a):
> [...]
    > dodatkowo korespondencji za posrednictwem naszego kochanego
    > dozorcy Anioła, ktory chyba nie powinien miec dostepu do tych danych.

    Nie mają prawa niczego żądać. Możesz podać tyle ile podałeś we wniosku o
    przyjęcie w poczet członków.
    Zażądaj statutu oraz uchwały Zarządu lub Rady Nadzorczej w tej sprawie,
    muszą go udostępnić.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2007-02-06 17:38:14
    Od: "shark" <s...@c...pl>

    Mecenas wrote:

    > Nie mają prawa niczego żądać. Możesz podać tyle ile podałeś we
    > wniosku o przyjęcie w poczet członków.
    > Zażądaj statutu oraz uchwały Zarządu lub Rady Nadzorczej w tej
    > sprawie, muszą go udostępnić.

    czy w tego typu pismie powinni oprocz formularza napisac jakas
    formułkę dot. zgody na przetwarzanie danych ... jaka ja mam
    w sumie gwarancje tego kto to bedzie i do jakiego celu przetwarzal ...
    tylko przetwarzanie do celow marketingowych wymaga zamiesczania
    takiego pytania o zgode ?

  • 4. Data: 2007-02-06 17:46:14
    Od: Mecenas <m...@o...pl>

    shark napisał(a):

> [...]
    > w sumie gwarancje tego kto to bedzie i do jakiego celu przetwarzal ...
    > tylko przetwarzanie do celow marketingowych wymaga zamiesczania

    Oczywiście, że powinna być taka formułka.
    przecież ustawa o ochronie danych osobowych obowiązuje również
    spółdzielnie mieszkaniowe.

  • 5. Data: 2007-02-06 22:18:54
    Od: animka <a...@n...ma.wp.pl>

    Tak samo-identycznie nazywam dozorce w naszym bloku. Jesli będzie taka
    sytuacja, że będę z nim rozmawiać, będę mówila do niego panie Anioł.
    On pewnie i tak się nie skapuje o co chodzi, bo dzieciak ( ale cwany na
    swój sposób jak ten Anioł) ma ze 20 lat.
    Korytarze tak zapuścił, że jak się wyjdzie na chwilę w kapciach na
    korytarz, to trzeba zaraz podeszwy kapci szorować, żeby brudu nie
    roznosić po mieszkaniu.
    Napisałam pismo do administracji, że korespondencję będę odbierała
    osobiście, nie życzę sobie, żeby cokolwiek ten Aniol czytał i mi potem
    przekazywał.

    --
    animka

  • 6. Data: 2007-02-07 11:12:13
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Obowiązuje w tym sensie, że nieobowiazuje, bo dotyczy danych własnych członków.
    JaC

    > przecież ustawa o ochronie danych osobowych obowiązuje również spółdzielnie
    mieszkaniowe

    It has removed 3034 spam emails to date.
    Try SPAMfighter for free now!