    From: animka <a...@n...ma.wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: spoldzielnia zbiera dane
    Date: Tue, 06 Feb 2007 23:18:54 +0100

    Tak samo-identycznie nazywam dozorce w naszym bloku. Jesli będzie taka
    sytuacja, że będę z nim rozmawiać, będę mówila do niego panie Anioł.
    On pewnie i tak się nie skapuje o co chodzi, bo dzieciak ( ale cwany na
    swój sposób jak ten Anioł) ma ze 20 lat.
    Korytarze tak zapuścił, że jak się wyjdzie na chwilę w kapciach na
    korytarz, to trzeba zaraz podeszwy kapci szorować, żeby brudu nie
    roznosić po mieszkaniu.
    Napisałam pismo do administracji, że korespondencję będę odbierała
    osobiście, nie życzę sobie, żeby cokolwiek ten Aniol czytał i mi potem
    przekazywał.

    --
    animka