  • Data: 2002-03-07 08:04:26
    Temat: Re: spółdzielnia mieszkaniowa a ryczałty za wodę
    Od: "Miroo \(usun USUNTO z adresu!\)" <U...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Serwiz" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:a64qj5$gfi$1@news.tpi.pl...
    > Najlepszym
    > rozwiązaniem jest faktyczne założenie wodomierza co akurat u mnie zwróci
    sie
    > po ok. 4 - 5 miesiącach.

    No nie wiem. U mnie jest taki układ rur, że musieliby
    założyć 3 wodomierze i skuć świeżo położoną
    glazurę w łazience i kuchni. Poza tym słyszałem, że wodomierze
    powinny być co ok. 3 lata wymieniane (??) na nowe.

    Chyba niezbyt mi się to kalkuluje.

    Zresztą jak wszyscy założą wodomierze, to administracja będzie
    musiała dopłacać do wszelkich "upływów" w związku z czym i tak
    wyraźnie podniesie cenę wody.

    Pozdrawiam ... Miroo