  • 1. Data: 2008-03-01 15:35:13
    Temat: spadla rura wentylacyjna z dachu uszkadzajac samochod
    Od: "Anax WRC" <w...@i...pl>

    hej wlasnie wyszedlem do samochodu bo cos huknelo i sie okazalo ze rura
    spadaja c z dachu rozwalila mi szybe w samochodzie i uszkodzila kilka
    blach.W domu istnieje mala wspolnota, mamy zarzadce, dom jest ubezpieczony
    oczywiscie. Saamochod AC nie ma. Co w takiej sytuacji zrobic? Wezwac policje
    i zglosic sie do zarzadcy po odszkodowanie? w koncu to on powinien zadbac o
    to, zeby przewody wentylacyjne (rura kwadratowa 20x20 cm) byly odpowiednio
    zamocowane. bede wdzieczny za szybka odpowiedz
    Anax

  • 2. Data: 2008-03-01 15:46:27
    Od: AmtoPm <a...@g...com>

    On 1 Mar, 16:35, "Anax WRC" <w...@i...pl> wrote:
> [...]
    > to, zeby przewody wentylacyjne (rura kwadratowa 20x20 cm) byly odpowiednio
    > zamocowane. bede wdzieczny za szybka odpowiedz

    moim zdaniem nie zaszkodzi wezwać policję lub straż miejską

  • 3. Data: 2008-03-01 15:48:48
    Od: AmtoPm <a...@g...com>

    On 1 Mar, 16:46, AmtoPm <a...@g...com> wrote:

    > moim zdaniem nie zaszkodzi wezwać policję lub straż miejską

    sporządzą notatkę, zabezpieczą dowody - ślady lakieru na blasze,
    ustalą skąd mogła pochodzić, itd.

  • 4. Data: 2008-03-01 15:57:40
    Od: SlaVa <s...@g...com>

    On 1 Mar, 16:48, AmtoPm <a...@g...com> wrote:

    > sporządzą notatkę, zabezpieczą dowody - ślady lakieru na blasze,
    > ustalą skąd mogła pochodzić, itd.

    Później zgłoś się do zarządcy o dane polisy i do ubezpieczyciela
    zgłosić szkodę ;)

  • 5. Data: 2008-03-01 17:09:09
    Od: "Anax WRC" <w...@i...pl>

    Użytkownik "SlaVa" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    On 1 Mar, 16:48, AmtoPm <a...@g...com> wrote:
    > On 1 Mar, 16:46, AmtoPm <a...@g...com> wrote:

    >Później zgłoś się do zarządcy o dane polisy i do ubezpieczyciela
    >zgłosić szkodę ;)

    tak wlasnie zrobie, policja juz byla, notatka sporzadzona. Jade kombinowac
    szybe:)
    pzdr
    Anax

  • 6. Data: 2008-03-01 20:18:04
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Anax WRC wrote:

> [...]
    > oczywiscie. Saamochod AC nie ma. Co w takiej sytuacji zrobic? Wezwac
    > policje i zglosic sie do zarzadcy po odszkodowanie?

    Nie wiem czy do zarządcy. Chyba najpierw do wspólnoty (czyli pewnie w części
    do siebie), a wspólnota swojego dochodzi potem od zarządcy.

    p. m.

  • 7. Data: 2008-03-01 21:12:23
    Od: SlaVa <s...@g...com>

    On 1 Mar, 21:18, mvoicem <m...@g...com> wrote:

    > Nie wiem czy do zarządcy. Chyba najpierw do wspólnoty (czyli pewnie w części
    > do siebie), a wspólnota swojego dochodzi potem od zarządcy.
    >
    > p. m.

    Nie, do zarządcy budynku, oni ubezpieczają budynek.

    Z wymianą tej szyby, to tak nie spieszył bym się. Najlepiej dowiedzieć
    się, gdzie jest ubezpieczony budynek (jakie TU) i ewentualnie wybrać
    warsztat, który ma z nimi umowę. Bo po wymianie szyby, mogą robić
    problemy później.
    Przed jakąkolwiek naprawą uszkodzonego mienia, powinny się odbyć
    oględziny.

  • 8. Data: 2008-03-02 09:35:48
    Od: "Anax WRC" <w...@i...pl>

    Użytkownik "SlaVa" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

> [...]
    >problemy później.
    >Przed jakąkolwiek naprawą uszkodzonego mienia, powinny się odbyć

    wiec do wymiany finalnie nie doszlo, jedynie wlozylem deske zabezpieczajaco
    zeby mi do samochodu nie padalo- bo to boczna szyba. POza tym po
    dokladniejszych ogledzinach okazalo sie ze podszybie jest totalnie
    rozwalone,wygiete na calej dlugosci, blacha wrecz rozdarta, wiec naprawa nie
    bedzie taka prosta. Jutro ide do zarzadcy a potem do TU
    pzdr i dzieki za pomoc
    Anax