    From: SlaVa <s...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: spadla rura wentylacyjna z dachu uszkadzajac samochod
    Date: Sat, 1 Mar 2008 13:12:23 -0800 (PST)

    On 1 Mar, 21:18, mvoicem <m...@g...com> wrote:

    > Nie wiem czy do zarządcy. Chyba najpierw do wspólnoty (czyli pewnie w części
    > do siebie), a wspólnota swojego dochodzi potem od zarządcy.
    >
    > p. m.

    Nie, do zarządcy budynku, oni ubezpieczają budynek.

    Z wymianą tej szyby, to tak nie spieszył bym się. Najlepiej dowiedzieć
    się, gdzie jest ubezpieczony budynek (jakie TU) i ewentualnie wybrać
    warsztat, który ma z nimi umowę. Bo po wymianie szyby, mogą robić
    problemy później.
    Przed jakąkolwiek naprawą uszkodzonego mienia, powinny się odbyć
    oględziny.