  • 1. Data: 2008-02-20 10:07:04
    Temat: śmierć prezesa i wiekszościowego udziałowca - co dalej ? Pomocy
    Od: "kaszkiet" <k...@p...onet.pl>

    witam, nagle zmarł prezes a jednoczesnie wiekszościowy udziałowiec spółki z
    o.o., zarząd był jednoosobowy, udzielona została wcześniej przez niego w
    imieniu spółki prokura samoistna dla dwóch osób, prezes miał 57 % udziałów,
    pozostali udziałowcy 13 i 30 %, spadkobiorcą przezesa jest osoba małoletnia,
    postępowanie o stwierdzenie nabycia spadku nie zostało jeszcze rozpoczęte.
    mam pytanie, czy prokury wygasają ? jak powołac nowy zarząd, lub inną formę
    zarządu, spółka jest w bardzo trudnej sytuacji finansowej i trzeba szybkich
    kroków aby cokolwiek mozna było uratować.

  • 2. Data: 2008-02-23 22:42:25
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    kaszkiet pisze:

    > mam pytanie, czy prokury wygasają ?

    A ska ten pomysł? Prokura jest udzielona do reprezentowania spółki, a
    nie prezesa, czy zarządu.
    Choć to może być bez znaczenia. Wszystko zależy od tego jak określono
    sposób reprezentowania spółki. Prokurenci mogą działać samodzielnie?

    --
    @2008 Johnson

    "Koniec świata się zbliża ..."

  • 3. Data: 2008-02-23 22:43:23