  • 1. Data: 2006-05-12 10:57:34
    Temat: skradzione prawo jazdy.jak jeździć?
    Od: ">>smola<<" <d...@o...pl>

    witam wszystkich.
    czy ktoś mi może powiedzieć czy w związku z faktem kradziezy prawka
    odpowiedni urząd do jego wydania powinien wykać jakiś dokument stwierdzający
    jego posiadanie do czesu wydania normalnego dokumentu?jak mam teraz jeździć
    skoro nie mam prawka a musze czekać z miesiąc czasu.
    pozdrawiam wszystkich

  • 2. Data: 2006-05-12 11:02:48
    Temat: Re: skradzione prawo jazdy.jak jeździć?
    Od: "Michał" <d...@g...pl>

> [...]
    > stwierdzający
    > jego posiadanie do czesu wydania normalnego dokumentu?

    wydawany jest dokument zastępczy.

  • 3. Data: 2006-05-12 11:06:34
    Od: ">>smola<<" <d...@o...pl>

    Użytkownik "Michał" <d...@g...pl> napisał w wiadomości

    > wydawany jest dokument zastępczy.

    właśnie co jest najciekawsze.. poszedłem to tego urzędu... a koleś mi mówi
    ze nie ma takiej możliwośći.. ze do kierowania pojazdem uprawnia mnie tylko
    prawko... jest to jakoś uregulowane jakimiś przepisami? jakiś paragraf etc??
    :)
    Pozdrawiam i dzięki za podpowiedzi ;)

  • 4. Data: 2006-05-12 11:37:41
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    > wydawany jest dokument zastępczy.

    Nie jest wydawany żaden dokument zastepczy. Jedynie prawo jazdy upoważnia do
    kierowania pojazdem.

  • 5. Data: 2006-05-12 11:53:56
    Od: ">>smola<<" <d...@o...pl>

    wiadomości news:44646dac$0$22602$f69f905@mamut2.aster.pl...

    > Nie jest wydawany żaden dokument zastepczy. Jedynie prawo jazdy upoważnia
    > do kierowania pojazdem.

    wszystko jest takie powalone....
    mojej znajomej koledze skradziono prawko... dostał dokument jakiś ze mógł
    jechać...
    na miesiąc czsu ważny chyba...
    drugi głos.. ze nie można..

    przykładodo... jestem kierowcą zawodowym i co w takiej sytuacji?? :/
    musze jechać a nie moge?jak mnie zatrzymają to mandat.. ale sprawdzić mogą
    że mam prawko?

  • 6. Data: 2006-05-12 11:57:32
    Od: Art <s...@w...com>

    > musze jechać a nie moge?jak mnie zatrzymają to mandat.. ale sprawdzić mogą
    > że mam prawko?

    Tak, przez radio. I dowiedzą się, że zostało skradzione.
    Art

  • 7. Data: 2006-05-12 12:10:31
    Od: ">>smola<<" <d...@o...pl>

    Użytkownik "Art" <s...@w...com> napisał w wiadomości

    > Tak, przez radio. I dowiedzą się, że zostało skradzione.
    > Art
    no dobrze i co wtedy?
    to zeby sie dowiedzili ze zostało skradzione wystarczy zgłosić na policje
    czy do wydawcy?
    policja przez radio sprawdza w swojej bazie rozumiem?

  • 8. Data: 2006-05-12 18:06:38
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

> [...]
    > prawko... jest to jakoś uregulowane jakimiś przepisami? jakiś paragraf etc??

    Postępowanie po utracie PJ reguluje art. 98 prawa o ruchu drogowym.
    Dokument zastępczy zowie się wtórnik. Ale od ręki go nie dostaniesz.

    -------------------+
    -------------------+

  • 9. Data: 2006-05-12 18:49:25
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    Postępowanie po utracie PJ reguluje art. 98 prawa o ruchu drogowym.
    Dokument zastępczy zowie się wtórnik. Ale od ręki go nie dostaniesz.

    To nie jest dokument zastępczy, tylko prawo jazdy - wtórnik, ale prawo
    jazdy.

  • 10. Data: 2006-05-14 18:06:30
    Od: "kovalek" <k...@o...pl>

    Użytkownik ">>smola<<" <d...@o...pl> napisał w wiadomości

    > no dobrze i co wtedy?
    > to zeby sie dowiedzili ze zostało skradzione wystarczy zgłosić na policje
    > czy do wydawcy?
    > policja przez radio sprawdza w swojej bazie rozumiem?

    Policja może sprawdzić w CEPiK czy posiadasz uprawnienia do kierowania
    pojazdem danej kategorii. Jeżeli posiadasz to IMHO dostaniesz mandat za brak
    wymaganego dokumentu przy sobie - 50zł.

    --
    pozdrawiam
    Leszek Kowalski