  • 1. Data: 2006-05-12 09:08:13
    Temat: Służebność
    Od: "J.Jackowski" <n...@p...pl>

    Witam,
    mam pytanie odnośnie słuzebności. Na działkę A ustnowiono służebność
    przegonu,przejazdu itp południową czescią działki 3 m pasem. Działka A
    zostałą podzielona na 5 dzialek z czego 1 stanowi drogę ( A1 ) i zawiera
    w sobie 3 m pas o ktorym mowa w sluzebnosci. Dokładnie droga jest
    wytyczona na poludniowej stronie działki A o szerokosci 5 m.
    Czy służebność bedzie wpisana do ksiegi wieczystej dzialek A2,A3,A4,A5 ??
    Jesli tak to czy można to znieść na tych działkach??

    Pozdrawiam
    J.Jackowski

  • 2. Data: 2006-05-12 18:52:23
    Temat: Re: Służebność
    Od: "mądrala" <jarekm_jasien(_wytnij_to_)@o2.pl>

    Użytkownik "J.Jackowski" <n...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Czy służebność bedzie wpisana do ksiegi wieczystej dzialek A2,A3,A4,A5 ??
    > Jesli tak to czy można to znieść na tych działkach??

    Będzie, bo obciążenia z III i IV działku kw
    mnożą sie jak króliki,
    a likwidacja służebności wymaga zgody
    właściciela nieruchomości władnącej, o ile to służebnośc gruntowa
    albo tego na którego rzecz ją ustanowieono jeżeli to
    służebnośc ososbista.

    m.