    From: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: sim-lock, cid-lock - legalność
    Date: Mon, 8 Mar 2010 05:06:20 -0800 (PST)

    On 8 Mar, 11:08, BartekK <s...@N...org> wrote:

    > Masz jakąś komórkę z abonamentem/umową? Spójrz w swoją umowę, czy masz
    > tam zapisane cokolwiek O TELEFONIE że ma/musi mieć simlock, cid-lock,
    > musi mieć grafiki operatora i inne personalizacje pod danego operatora,
    > oprogramowanie specyficzne dla danego operatora itd? W mojej umowie jest
    > wyłącznie mowa o sprawach abonamentu, płatności itd, trochę o karcie
    > sim, a nic o telefonie.
    >
    > --

    Ale przeciez telefon bez simlocka nie jest TYM telefonem objetym
    gwarancją poniewaz telefon objety gwarancja simlocka mial.

    Telefon ten charakteryzuje sie tym ze ma wlasciwosc A. Bez owej
    wlasciwosci tozsamosci telefonu stwierdzic sie nie da. Da sie
    stwierdzic za to nieautoryzowane zmiany w sofcie/hardwarze telefonu.
    Dla lepszej pracy uznaje sie ze wszelkie problemy wynikaja wlasnie z
    takiej ingerencji.

    Proste.