  • Data: 2010-03-08 16:06:37
    Temat: Re: sim-lock, cid-lock - legalność
    Od: BartekK <s...@N...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-03-08 14:06, SzalonyKapelusznik pisze:

    > Ale przeciez telefon bez simlocka nie jest TYM telefonem objetym
    > gwarancją poniewaz telefon objety gwarancja simlocka mial.
    No bez przesady. A ładowarka od tego telefonu też nie jest tą ładowarką?

    > Telefon ten charakteryzuje sie tym ze ma wlasciwosc A. Bez owej
    > wlasciwosci tozsamosci telefonu stwierdzic sie nie da. Da sie
    > stwierdzic za to nieautoryzowane zmiany w sofcie/hardwarze telefonu.
    > Dla lepszej pracy uznaje sie ze wszelkie problemy wynikaja wlasnie z
    > takiej ingerencji.

    Ok, a co z cid-lock albo innymi atrybutami (np grafiki startowe/tła
    itp)? Albo jak w podanym przykładzie "telewizor w promocji z cyfra+ na 3
    lata" - skoro w telewizorze nie ma ustawionej listy programów cyfry+, to
    znaczy że to nie jest ten telewizor i gwarancja na niego nie obowiązuje
    (gdy reklamujemy np że jeden głośnik nie gra)?

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173