  • Data: 2010-03-09 18:44:43
    Temat: Re: sim-lock, cid-lock - legalność
    Od: "Papa5merf" <5...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Órzytkownik "Maddy" napisał:
    > X-box jest sprzedawany poniżej kosztów, MS zarabia na grach, więc
    > naturalne, że broni się rękami i nogami przed modyfikacją ułatwiającą
    > odpalanie pirackich gier.
    > To Ci się może nie podobać, ale to jest całkowicie racjonalne działanie.
    > Przeciwne byłoby działaniem na szkodę firmy.

    sprzedawanie poniżej kosztów jest przestępsttwem gospodarczym, nieuczciwą
    konkurencją i działaniem na szkodę klienta, wiec przestań bredzić że jest to
    racjonalne działanie, kupując Xboxa mogę zrobic z nim co chę, nawet
    przerobić go na pudełko na buty, natomiast propaganda że dysponowanie swoją
    własnością jest niedozwolone jest kolejnym przestępstwem, ale sprzedajni
    prawnicy sobwicie opłacanie przez tych złodziei sieją sfoją propagandę:O(