    From: Maddy <m...@e...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: sim-lock, cid-lock - legalność
    Date: Mon, 08 Mar 2010 12:10:54 +0100

    W dniu 08-03-2010 11:46, RadoslawF pisze:
    > Mój telefon jest trwale zeszpecony przez producenta na zlecenie
    > pośrednika czyli mojego operatora. I tego na pewno nie ma w
    > żadnej umowie.

    Nie wiedziałeś, że będzie oznakowany?
    Nie miałeś możliwości obejrzenia aparatu przed sfinalizowanie umowy?

    >Jedyne co mogłem zrobić to umowy nie podpisywać.

    A więc miałeś. I o co chodzi?

    Jak mi się produkt nie podoba, to go nie kupuję.
    Fakt, że bardzo bym chciał taki albo siaki telefon za pół ceny bez
    brandu nie znaczy, że sprzedawca ma obowiązek mi go dostarczyć.
    Ma w ofercie brandowane, bierzesz albo idziesz gdzie indziej.

    > Czasy kiedy kupowałeś grabie i mając kaprys wbijałeś nimi
    > gwoździe minęły bezpowrotnie. Dziś kupując "urządzenie"
    > zgadzasz się na masę dodatkowych i bezsensownych warunków,
    > (patrz problem z przerabianymi konsolami xbox)

    X-box jest sprzedawany poniżej kosztów, MS zarabia na grach, więc
    naturalne, że broni się rękami i nogami przed modyfikacją ułatwiającą
    odpalanie pirackich gier.
    To Ci się może nie podobać, ale to jest całkowicie racjonalne działanie.
    Przeciwne byłoby działaniem na szkodę firmy.

    > które
    > ograniczają Twoje prawo własności. Ale zamiast zaprotestować
    > gotówką wolicie narzekać w internecie.

    A Ty zagłosowałeś pieniędzmi? Zrezygnowałeś z podpisania umowy?

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813