  • Data: 2014-04-03 20:45:13
    Temat: Re: serwis aukcyjny stanowi prawo
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 3 Apr 2014, sprzedawca wrote:

    > Ale serwis zachowuje się dokładnie tak jak by jednocześnie stanowił prawo
    > i był sędzią i na dodatek robi to tak jak mu wygodnie, jak sobie chce!

    No i wychodzi, że może.

    > Kupiłem towar i zostałem oszukany,

    *ale nie przez serwis*!

    > oszust przyznał się do winy i zwrócił mi
    > kasę wraz z kosztami przesyłki, w przeciwnym razie sprawa trafiłaby
    > do sądu i był by prawomocny wyrok.
    > Byłem zaskoczony że po incydencie oszust dalej
    > wystawia na serwisie aukcyjnym ten sam towar

    Paradoks mamy.
    Z braku procesu nie można serwisowi zarzucić nic - ani pomocnictwa,
    ani braku reakcji, w końcu "wszystko w porządku" bo incydent
    między użytkownikami platformy został rozwiązany ku ich obupólnemu
    zadowoleniu :P
    Wiem że to irytująco wygląda, ale tak właśnie wygląda.
    Jakby nie podjęli reakcji wobec *udowodnionego* (przed sądem)
    oszustwa, to być może byłaby podstawa do przyczepiania się.

    > Dla kontrastu podałem przykład kiedy to ten sam serwis usunął moją aukcję

    Pamiętam.
    Ale do tego się nie wtykałem, bo być może jakieś roszczenia wobec
    serwisu mógłbyś wnieść, nie wiem - patrz umowa.

    pzdr, Gotfryd