  • Data: 2014-04-04 09:35:48
    Temat: Re: serwis aukcyjny stanowi prawo
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2014-04-03 21:58, Użytkownik adam napisał:

    > Nie wiem, tylko teoretyzowałem, pewno na podstawie jednego głosu nie
    > zdjąłbym, ale bym się zainteresował. Choć nazwa nie padła, ale wszyscy
    > wiedzą o jaki serwis chodzi. To potężny serwis, na pewno z wieloma
    > problemami na co dzień, ale też z wieloma zastrzeżeniami, wg mnie za
    > bardzo traktowany przez właścicieli jako źródło zysków. Ja bym się
    > lepiej starał, ale to nadal teoretyzowanie.

    Ale pamiętasz że ten serwis powstał jako źródło zysku a nie jako
    darmowe ułatwienie w wyszukiwaniu ciekawych towarów dla nieudaczników.
    Stąd nie powinno dziwić że inaczej rozpatrują skargi na bolusia
    który wystawił kilka przedmiotów a inaczej na sprzedawcę który
    wystawia setkę dziennie i od tej setki płaci im opłaty.