  • Data: 2008-03-28 12:15:27
    Temat: Re: selekcje do klubów
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z piątek, 28 marzec 2008 09:08
    (autor koczy
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <4...@n...onet.pl>):

    > Czy "selekcje" do klubów są legalne w świetle polskiego prawa ???
    >
    > Mam na myśli sytuację kiedy ochroniarze wynajęci przez właściciela stoją
    > przed wejściem do klubu i wpuszczają tylko tych którzy spełniają
    > wyznaczone przez właściciela kryteria ???

    No cóż, przecież taka jest idea klubu. Jak jest klub łysych to masz być łysy
    i tyle. A jakeś obrósł futrem, to spadaj.

    > np. nie wpuszczmamy w dresie

    No cóż, jeśli klub jest dla dżentelmenów i wymagane są odpowiednie reguły
    zachowania i ubioru, to w czym problem widzisz?

    > albo kobiety tylko odo 30-stki

    No ciężko żeby stara prukwa zapisała się do Klubu Młodych Lasek.

    --
    Tristan
    napisz tu: i...@k...com.pl k...@g...com