  • Data: 2008-03-28 11:42:33
    Temat: Re: selekcje do klubów
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 28 Mar 2008 02:56:31 -0700 (PDT), KRZYZAK napisał(a):

    > Chyba mozna - rzad planuje skierowac ofarte prawa do jazdy na
    > motocyklach do osob powyzej 24 roku zycia:)

    Ale póki ustawy nie ma to się nie liczy.

    > Slyszales o fryzjerze meskim, pediatrze, geriatrze itp?
    > A o toaletach dla pan i panow?

    Ostatnio u fryzjera męskiego byłem w kolejce za starszą
    kobietą - chciała się zwyczajnie ostrzyc i nawet zapłaciła
    wg męskiego cennika. Co do toalet to moja koleżanka wchodzi
    tam gdzie nie ma kolejki ;-)
    Z pediatrą to gorzej bo przecież nie pójdę do niego i nie
    poskarżę się na reumatyzm ;-)

    Pozdrawiam,
    Henry