  • Data: 2009-03-29 07:52:45
    Temat: Re: selekcja w klubach a jej legalność
    Od: BK <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 28 Mar, 22:54, Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    wrote:

    > Zasadniczo masz rację, ale to dość popularny skrót myślowy i warto to
    > uwzględnić, nie uważasz? ;)

    Nie warto bo w tym przypadku autor tego tematu dyskutuje tak jakby
    istnialo jakies ogolne pozwolenie na prowadenie dzialanosci
    gospodarczej, ktore moze cofnac gmina [swoja uchwala?:P]. Dlatego
    stosowanie skrotow myslowych do niczego sensownego nas nie doprowadzi
    to raz.

    A dwa, przyznam sie szczerze, ze ja sie z stosowaniem takiego skrotu
    nie spotkalem. Tak naprawde typow dzialanosci gospodarczej
    reglamentowanej przez panstwo nie jest tak duzo, tzn. jesli chodzi o
    dzialalnosc, ktora moglby prowadzic statystyczny kowalski [nie mowimy
    o bankach, firmach ubezpieczeniowych itp]. Sa to jakies drobne sprawy
    jak "licencja" ochroniarska czy taksówkarska - i nigdy nie slyszalem
    zeby ktos o tym mowil "pozwolenie na prowadzenie dzialanosci
    gospodarczej". Czesciej sie slyszy "licencja" lub "koncesja" ;-)))