  • Data: 2009-03-28 18:42:36
    Temat: Re: selekcja w klubach a jej legalność
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <a...@g...com> napisał w wiadomości
    news:b23a4ffb-ff46-4067-9aee-3fb45b68950d@v15g2000yq
    n.googlegroups.com...
> [...]
    > sprefabrykować "dowody" przeciwko niemu (np. że niby uszkodził jakiś
    > sprzęt, rozwalił drzwi, itp. i wniosą skargę do policji na akt
    > wandalizmu, a "świadków" oczywiście będzie kilkunastu pracowników
    > klubu przeciw JEDNEMU tylko niepokornemu niedoszłemu gościowi lokalu -
    > kto będzie miał przewagę na ew. rozprawie?)
    > Czyli jeszcze raz, od początku i po kolei, szczegółowo:
    > Załóżmy, że podchodzę do wejścia do klubu, wchodzę do przedsionka
    > gdzie nikt inny oprócz mnie i ochroniarza się nie znajduje. Wóczas
    > ochroniarz stwierdza, że nie jestem "dostatecznie cool" aby dzisiaj

    Wycofujesz się i spoza zasiegu jego wzroku wzywasz Policję. Najlepiej by
    było oczywiście to nagrać albo mieć świadków. Ale to już kwestia dowodowa,
    a nie merytoryczna.

    > Poza tym weźmy także pod uwagę warianty kiedy nie jestem sam lecz np.
    > z kobietą, albo z grupą znajomych. A wtedy także dorzućmy wariant
    > kiedy ochroniarz przepuszcza jednych a innych nie. Jakie prawa się mi
    > wówczas należą?

    Takie same. Jak przyjedzie Policja, to przeważnie nagkle się okazuje, ze
    mozesz wejść i w ogóle, to była jakaś pomyłka. Kluczowym jest, by nie
    wszczynać z idiotą bezsensownego sporu, tylko go spokojnie "rozpracować" na
    gruncie prawa.