  • 1. Data: 2004-04-18 18:41:49
    Temat: seksty!!!
    Od: "Pussy" <i...@w...pl>

    tak na marginesie przesyłam drogę rejestracji koscióła lub związku
    wyznaniowego:

    - min. 100 osób, obywateli polskich, mających pełna zdolność do czynności
    prawnych
    - lista osób z imieniem, nazwiskiem, sdrese, zameldowania i zamieszkania, nr
    i rodzaj dowodu tozsamości, podpis potwierdzony notarialnie
    - opis historyczno- socjologiczny działalności kościoła lub związku
    - informacje dotyczące założeń doktrynalnych
    - oświadczenie o siedzibie związku, osobach reprezentujących związek
    - statut (nazwa, siedziba władz, teren działania, cele i formy działania,
    organy reprezentujące, sposoby ich powoływania, źródła finansowania, tryb
    dokonywania zmian statutu, sposób reprezentowania na zewnątrz, sposób
    nabycia i utraty członkostwa, prawa i obowiązki członków, sposób rozwiązania
    i przeznaczenie pozostałego majątku związku

    pozdrawiam dociekliwych mądralińskich:)

  • 2. Data: 2004-04-18 19:32:14
    Temat: Re: seksty!!!
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Pussy" <i...@w...pl> napisał w wiadomości

    Fajno. Czy to oznacza, że teraz już we trzech w tym opisywanym przeze mnie
    poprzednio ogródku nie możemy oddawać czci świętemu drzewu? Koniecznie
    muszę jeszcze 97 wyznawców szukać do tego?

  • 3. Data: 2004-04-19 05:51:51
    Od: Drwal <w...@s...com>

    Pussy 18 kwietnia 2004, 20:41:49, szrajbnął:

    > tak na marginesie przesyłam drogę rejestracji koscióła lub związku
    > wyznaniowego:

    I dobrze, ze sa takie wymagania bo bez nich czuje ze nie jeden by
    sobie robil jakies jaja, jak np. z tym drzewkiem w ogrodku ;P

    --
    Drwal GG:2006587 [ROT13!]q...@b...cy
    zdjecie.moje.prv.pl /\ drwal.ws.prv.pl

  • 4. Data: 2004-04-19 08:13:12
    Od: "Pussy" <i...@w...pl>

> [...]
    > poprzednio ogródku nie możemy oddawać czci świętemu drzewu? Koniecznie
    > muszę jeszcze 97 wyznawców szukać do tego?

    widocznie tak, i jeszcze kazdy musi pójść ze świstkiem i złozyć w obecności
    notariusza podpis i musicie razem wymyśleć jakąs historię waszego
    "kościoła":))))
    mam nadzieję, że zaspokoiłam twoją ciekawość w zakresie przepisów.......
    pozdrawiam

  • 5. Data: 2004-04-19 09:14:18
    Od: "Przemo Popielas" <p...@o...pl>

    > tak na marginesie przesyłam drogę rejestracji koscióła lub związku
    > wyznaniowego:

    czy mi się źle kojarzy czy dobrze, że takich założycieli/przewodników to za
    bardzo :) w armii nie chcą ?
    Pozdrawiam
    Przemo

  • 6. Data: 2004-04-19 13:31:32
    Od: poreba <d...@p...com>

    "Pussy" <i...@w...pl> niebacznie popelnil

    > widocznie tak, i jeszcze kazdy musi pójść ze świstkiem i złozyć
    > w obecności notariusza podpis i musicie razem wymyśleć jakąs
    > historię waszego "kościoła":))))
    Bój się Boga!
    Trzeba było od razu że trollujesz na potęgę

    --
    pozdro
    poreba