  • 11. Data: 2007-09-28 08:26:40
    Temat: Re: sąsiad z góry chodzi w drewniakach :(
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "ps" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:fdidk1$387$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    ^^^^^

    > Tak. Pan doktor (jak zrozumiałem, ktoś miał na myśli lekarza) chodzi po

    Nie - Verizon sugerowal, ze powinienes napisac "bardziej" zamiast "mniej" :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 12. Data: 2007-09-28 08:32:58
    Od: ps <p...@g...pl>

    SDD pisze:
    (..)
    > Nie - Verizon sugerowal, ze powinienes napisac "bardziej" zamiast "mniej" :)

    A , przepraszam, faktycznie kurcze, ślepym :)

  • 13. Data: 2007-09-28 08:36:57
    Od: "Verizon Newsgroups" <z...@v...net>

    ^^^^^

    > Nie - Verizon sugerowal, ze powinienes napisac "bardziej" zamiast "mniej"
    > :)

    Dokladnie.

    veri

  • 14. Data: 2007-09-28 08:39:21
    Od: "Verizon Newsgroups" <z...@v...net>

    > Nie bądźcie zwolennikami rozwiązań siłowych i prawnych. W tym jest dobry
    > Ziorro, który sądzi, że wszystkie problemy można zaaresztować.
    > Nie można pójść do sąsiada i pogadać jak z człowiekiem? Moja znajoma miała
    > identyczny problem. Zaprosiła żonę pana od drewniaków do siebie na dół, a
    > ten spacerował. Zgodnie stwierdzili, że może być to irytujące i pan
    > zmienił drewniaki na kapcie i jest spokój.

    Przeciez zaproponowalem ten sam sposob, tylko zeby to sam "pan doktor'
    odczul.

    veri

  • 15. Data: 2007-09-28 08:41:54
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 28.09.2007 SDD <s...@t...pl> napisał/a:

    > No coz, najgorszemu wrogowi nie zyczylbym sasiada, ktoremu by przeszkadzalo
    > obuwie, w ktorym chodze.
    > Radze sprzedac mieszkanie i zakupic domek pod lasem.

    Ej, ale drewniaki SĄ ponadprzeciętnie głośne. One stukają tak, jakby ktoś
    wziął kijek i walił w podłogę. Stado biegających dzieci nie robi ćwierci
    takiego hałasu. Wiem, bo też miałem ten problem, ale zanim zdążyłem
    zareagować - sąsiad przestał chyba w tym chodzić :)
    --
    Samotnik
    http://www.pachnidelko.pl/

  • 16. Data: 2007-09-28 08:43:10
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    SDD wrote:

    > Radze sprzedac mieszkanie i zakupic domek pod lasem.

    Domek? Pod lasem? A Ty wiesz, jak ptaki ćwierkają? ;->

    BP,NMSP ;)

  • 17. Data: 2007-09-28 08:46:17
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    .

> [...]
    > takiego hałasu. Wiem, bo też miałem ten problem, ale zanim zdążyłem
    > zareagować - sąsiad przestał chyba w tym chodzić :)

    No to sorry :) Moze w takim razie trzeba troche powiercic w suficie :)

    W kazdym razie mieszkanie w bloku ma swoje uroki i na drodze sadowej wiele
    sie w kwestii drewniakow nie zdziala... - no, chyba ze w USA - tam to by
    nawet od producenta wydębili odszkodowanie :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 18. Data: 2007-09-28 09:37:51
    Od: "Verizon Newsgroups" <z...@v...net>

    > Domek? Pod lasem? A Ty wiesz, jak ptaki ćwierkają? ;->

    A czy w drewniakach tez chodza nad sufitem?

    veri

  • 19. Data: 2007-09-28 10:46:27
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 28 Sep 2007, SDD wrote:

    > ^^^^^

    PODANIE.
    Uprasza się o stosowanie do podkreślanych tekstów oraz do podkreśleń
    czcionki nieproporcjonalnej (o stałej szerokości znaków, co zapewnia
    że *zawsze* tekst będzie prawidłowo oznaczony, na przykład Courier,
    a nie półproporcjonalnej w stylu Arial czy nieproporcjonalnej w stylu
    Times New Roman).

    Ja np. widzę podkreślone słowo "sąsiad" :)

    pzdr, Gotfryd

  • 20. Data: 2007-09-28 10:58:58
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości: news:fdic3i$e7p$1@news.onet.pl
    użytkownik *SDD* napisał(a):

    > Radze sprzedac mieszkanie i zakupic domek pod lasem.

    A może pan doktor się dorobi i kupi (zbuduje) dom pod lasem :)

    --
    Big Jack
    //////