  • Data: 2005-03-03 11:55:59
    Temat: Re: sasiad smieciarz - pomocy [wawa]
    Od: "Massai" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przemek R. wrote:

    > Użytkownik "macie-K" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > jego
    >
    > a gdzie jest napisane ze to wnosi do mieszkania to raz, a dwa
    > niewyobrazam sobie by przy zamknietych drzwiach
    > smierdzialo na klatce z jego mieskznia (musialby to by byc naprawde
    > porazajacy smrod i bardzo nieszcelne drzwi)

    Mało widziałeś.
    Mamy takich sąsiadów - śmierdzieli.
    Nawet nie to że zajmuja się aktywnie recycklingiem, tylko piją, nie
    myją się, nie sprzątają.
    Wali od nich tak, że lastriko na klatce się zwija.
    wystarczy, że wchodząc/wychodząc otwierają drzwi.
    Smród się utrzymuje przez kilka godzin, pewnie też dochodzi spod drzwi.
    Wstyd sie przyznać, ale czasami nachodzą mnie myśli w stylu "kiedy oni
    wreszcie struja się tym denaturatem na amen"...

    --
    Pozdro
    Massai