  • Data: 2005-03-03 18:53:45
    Temat: Re: sasiad smieciarz - pomocy [wawa]
    Od: poreba <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Przemek R.." <p...@t...gazeta
    .pl>
    popełnił 03 mar 2005 na pl.soc.prawo utwór

    > wiedzialem ze zacznie smierdziec.

    O tym, że panowie za sobą przepadacie, nie raz daliście wyraz
    na psp aż nadto dobitnie. W trosce o modemowców apeluję do Was
    byście wzajemne czułości wymieniali na priv.

    > Znajdz mi przyglupie fragment w TYM WATKU ktory przytoczyl Poreba!

    Podałem Ci przecież DOKŁADNE namiary na tego posta.
    MID-a nie potrafisz wykorzystać, czy co?

    I tylko w celu udokumentownia żem nie był cytatu sobie z powietrza,
    mam nadzieję że oszczędzający pasmo wybaczą,
    wersja cytatu _bardzo_ specjalna, jako i odbiorca _specjalny_.
    ======
    From: "m[...]" <p...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: sasiad smieciarz - pomocy [wawa]
    Date: Tue, 01 Mar 2005 12:05:56 +0100

    Robert Tomasik wrote: i inni wrote
    > Użytkownik "m[...]" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

    dzieki wszystkim za odpowiedzi
    nie przeszkadza mi ze ktos lazi po smietnikach- przeszkadza mi smrod. To
    dla tego co to lubi miec wszystko czarno na bialym

    teraz przekaz jest jasny i kompletny jak mniemam

    PanTalon
    ======
    Mam nadzieję, że teraz Przemku już znajdziesz,
    Aha masz jeszcze google.
    Dla mnie to EOT

    --
    pozdro