  • Data: 2005-03-03 16:17:37
    Temat: Re: sasiad smieciarz - pomocy [wawa]
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "poreba" <d...@p...com> napisał w wiadomości
    news:Xns960EA27047737dmicfgpolboxcom@10.7.19.101...
    > "Przemek R." <p...@t...gazeta.
    pl>
    > popełnił 03 mar 2005 na pl.soc.prawo utwór
    > Mnie to dało:
    > "nie przeszkadza mi ze ktos lazi po smietnikach- przeszkadza mi smrod."
    > Do przeczytania w MID: <d01ibn$gmb$1@atlantis.news.tpi.pl>
    > Oczywiście jak ktoś ma ochotę czytać i dla odmiany orientować się na jaki
    > temat się wypowiada.

    nie wkurwiaj mnie facet. Post glowny brzmi:

    "witam

    jak naklonic sasiada zeby przestal zbierac rozne rzeczy po smietnikach?
    Czy tym zajmuje sie straz miejska, policja czy jeszcze ktos?
    Jestesmy wspolnota mieszkaniowa czyli teoretycznie wszystko w naszych
    rekach

    z gory dzieki

    PanTalon"

    gdzie tu widzisz przytoczony przez Ciebie fragment?
    Sam lepiej zacznij sie orientowac w tym na co odpowiadasz!

    P.