  • 1. Data: 2004-03-27 20:55:46
    Temat: sąd grodzki
    Od: "N" <n...@b...pl>

    Mam takie pytanie. Policja zabrała prawo jazdy za 0,15 mg w wydychanym
    powietrzu, w kolejnych "dmuchnięciach" była o 50% tendencja spadkowa. Co w
    tej sytuacji sąd grodzki zrobi? Na ile może zabrac prawo jazdy? Jaką może
    "karę" zastosować?

    Ile czeka się na taką sprawę w sądzie od momentu zatrzymania prawa jazdy?

    Za komentarze i opinie dziekuje - nie potrzebuję ich. Proszę o
    konkrety... Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2004-03-28 08:16:23
    Temat: Re: sąd grodzki
    Od: "Leszek" <l...@b...fm>

    Użytkownik "N" <n...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > powietrzu, w kolejnych "dmuchnięciach" była o 50% tendencja spadkowa. Co
    > tej sytuacji sąd grodzki zrobi? Na ile może zabrac prawo jazdy? Jaką

    Min. pół roku.

    > Ile czeka się na taką sprawę w sądzie od momentu zatrzymania prawa
    jazdy?

    3-6 miesięcy.
    Ten czs jest wliczony w okres zatrzymania prawka.

    > Za komentarze i opinie dziekuje - nie potrzebuję ich.

    Rozumiem to, pijaku jeden;)))

    Pozdr
    Leszek

  • 3. Data: 2004-03-28 08:35:30
    Od: "N" <n...@b...pl>

    Hm.... Akurat to nie chodzi o wypicie alkoholu i jechanie, a o coś
    zupełnie innego... I przede wszystkim nie chodzi o mnie...

  • 4. Data: 2004-03-28 09:09:27
    Od: "Leszek" <l...@b...fm>

    Użytkownik "grupy_dyskusyjne" <e...@g...pl> napisał w wiadomości

    > to chyba jakas bzdura bo do 0,2 promila jest dopuszczalne

    Poćwicz czytanie na głos.
    Albo poproś kogoś dorosłego gdyz w pierwszym poście masz mg/l.

    Pozdr
    Leszek

  • 5. Data: 2004-03-28 09:10:20
    Od: "Leszek" <l...@b...fm>

    > Hm.... Akurat to nie chodzi o wypicie alkoholu i jechanie, a o coś
    > zupełnie innego... I przede wszystkim nie chodzi o mnie...

    Odpisuje się pod a nie nad.

    --
    Pozdr
    Leszek

  • 6. Data: 2004-03-28 09:13:10
    Od: "Robert.K." <...@w...pl>

    Użytkownik "grupy_dyskusyjne" <e...@g...pl> napisał w wiadomości

    > to chyba jakas bzdura bo do 0,2 promila jest dopuszczalne
    > pzdr

    Przeciez on mial 0,3 promila. Wiec o czym Ty piszesz ?
    Pozdr

  • 7. Data: 2004-03-28 09:53:04
    Od: "grupy_dyskusyjne" <e...@g...pl>

  • 8. Data: 2004-03-28 10:04:04
    Od: "treneros" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "grupy_dyskusyjne" napisał w wiadomości :

    > chyba spozycie alkoholu mierzy sie w promilach a nie w mg
    > niewazne

    Zawartosc alkoholu we krwi mierzy sie w promilach, a w wydychanym
    powietrzu w mg.

    Kodeks karny

    Art. 115
    § 16. Stan nietrzeźwości w rozumieniu tego kodeksu zachodzi, gdy:
    1) zawartość alkoholu we krwi przekracza 0,5 promila albo prowadzi
    do
    stężenia przekraczającego tę wartość lub
    2) zawartość alkoholu w 1 dm3 wydychanego powietrza przekracza 0,25
    mg
    albo prowadzi do stężenia przekraczającego tę wartość.

    --
    Z powazaniem
    -=treneros=-

  • 9. Data: 2004-03-28 10:42:59
    Od: "Leszek" <l...@b...fm>

    Użytkownik "Robert.K." <...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Przeciez on mial 0,3 promila. Wiec o czym Ty piszesz ?

    On sam nie wie. Po prostu odczuwał nieodpartą potrzebę napisania
    czegokolwiek.
    Ręce opadają:(

    Pozdr
    Leszek