  • 1. Data: 2004-03-27 21:25:11
    Temat: Oplata miesieczna
    Od: "EP" <e...@w...pl>

    Witam,

    Jesli firma uslugowa u ktorej mam umowe na dostarczanie uslugi ma mi
    wystawiac miesieczne faktury ,ale z tego sie nie wywiazuje, moze mi po roku
    wystawic fakture za rok? Pytam , bo jest to dla mnie istotne ze wzgledu na
    wysokosc kwoty. Nie jest to moja wina, ze ktos tam w tej firmie jakiegos
    papieru komus nie przekazal co spowodowalo, ze nie wystawiano mi
    comiesiecznej faktury.
    Dziekuje.
    Ewa

  • 2. Data: 2004-03-27 21:49:28
    Temat: Re: Oplata miesieczna
    Od: "poilkj" <u...@d...invalid>

    "EP" <e...@w...pl> wrote in message news:c44rk1$qss$1@nemesis.news.tpi.pl...

> [...]
    > wysokosc kwoty. Nie jest to moja wina, ze ktos tam w tej firmie jakiegos
    > papieru komus nie przekazal co spowodowalo, ze nie wystawiano mi

    Ale usługa jest świadczona?
    To jak dostaniesz fakturą za cały rok to będzie to prawidłowa kwota?
    No to może.