    From: "Piotr \"Gerard\" Machej" <g...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: sad grodzki
    Date: Mon, 21 Aug 2006 13:27:41 +0200

    Łukasz napisał(a):
    > To oni na to a jakby dziecko ugryzl albo czlowieka ? to
    > odpowiadam on nigdy psa nawet nie ugryzl a co dopiero czlowieka idac na
    > smyczy.

    To, że nigdy nie ugryzł nie znaczy, że nie ugryzie. To tylko zwierzę
    i jako takie jest nieprzewidywalne. Sam z doświadczenia wiem, że
    "ach, to taki spokojny piesek" potrafi nagle i bez ostrzeżenia nerwowo
    zareagować na jakąś konkretną osobę lub w niektórych sytuacjach, chociaż
    wcześniej rzeczywiście był spokojny.

    > Albo grzecznie przyjmowanie
    > mandatow a potem lazenie po grockich.

    Grodzkich. Jak grzecznie przyjmiesz, to już nie będziesz miał tam
    czego szukać. Cokolwiek możesz uzyskać jedynie wtedy, gdy odmówisz
    przyjęcia mandatu.

    > Czego ich tam ucza jak zakladac blokady
    > na kola ? albo jak machac kijem ?? hehe.

    Wiesz, biorąc pod uwagę liczbę przepisów, które muszą egzekwować,
    to gdyby chcieli wszystko na pokrewne tematy wiedzieć, to by
    musieli mieć "mózgi na tranzystorach" ;P Dlatego jednak pozwól
    im się czasem skonsultować. W końcu nawet profesorowie, specjaliści
    w swoich dziedzinach nie na wszystkie pytania odpowiadają "z głowy",
    a korzystają ze źródeł, nie?

    Pozdrawiam,
    Gerard