  • 1. Data: 2003-09-22 20:37:00
    Temat: rozwód
    Od: "Iza" <k...@i...pl>

    Witam !
    Mam pytanie, czy do pozwu o rozwód nalezy koniecznie dołaczyć oryginały aktu
    zawarcie małżeństwa czy wystarczy kopia poświadczona notarialnie?
    Jakie są koszty procesu, a także jak dlugo trwa przecietny proces ( wiem, ze
    to zalezy od wielu czynnikow ale mniejwiecej moze kots mi powie jak to
    wyglada?
    dziekuje
    Izabela

  • 2. Data: 2003-09-22 21:22:40
    Temat: Re: rozwód
    Od: "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl>

    Użytkownik "Iza" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Jakie są koszty procesu,

    Bez orzekania winy - 800 zł.

    pozdr

    cherokee

  • 3. Data: 2003-09-22 22:49:54
    Od: "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl>

    Użytkownik "Sandra" <S...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik Cherokee gd <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> w
    wiadomości do
    > grup dyskusyjnych napisał:bknp6v$jg$...@a...dialog.net.pl...
    >
    > :) zapomniałaś/es dodać " w mojej sprawie były takie" :)

    Nie zapomniałam, bo jestem szczęśliwa mężatką. A cena jest urzędowa.

    pozdr

    cherokee

  • 4. Data: 2003-09-22 22:50:32
    Od: "Sandra" <S...@w...pl>

> [...]
    > Bez orzekania winy - 800 zł.

    :) zapomniałaś/es dodać " w mojej sprawie były takie" :)

    Sandra

  • 5. Data: 2003-09-22 22:53:44
    Od: "[ piotr sut ]" <piotr23§§§@§§§tenbit.pl>

    'Cherokee gd' wyklawiaturzył/a w niusie
    bknuag$543$...@a...dialog.net.pl taką oto treść:

    | Nie zapomniałam, bo jestem szczęśliwa mężatką. A cena jest urzędowa.

    A ja widzialem "urzedowa" 4000 zl.

    ->piotr

  • 6. Data: 2003-09-22 22:55:55
    Od: "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl>

    Użytkownik "[ piotr sut ]" <piotr23§§§@§§§tenbit.pl> napisał w
    wiadomości news:bknuhp$auk$1@news.onet.pl...
    > 'Cherokee gd' wyklawiaturzył/a w niusie
    > bknuag$543$...@a...dialog.net.pl taką oto treść:

    > A ja widzialem "urzedowa" 4000 zl.

    No nie wiem, ciotka orientowała sie w sprawie kuzynki, to powtarzam,
    co jej powiedzieli w sądzie.

    pozdr

    cherokee

  • 7. Data: 2003-09-22 23:06:31
    Od: "Sandra" <S...@w...pl>

    Użytkownik Cherokee gd <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> w wiadomości do
    grup dyskusyjnych napisał:bknuag$543$...@a...dialog.net.pl...
    > Nie zapomniałam, bo jestem szczęśliwa mężatką. A cena jest urzędowa.

    przepraszam :) wobec tego życzę szczerze wszystkiego dobrego

    Sandra

  • 8. Data: 2003-09-23 09:31:48
    Od: "wieca" <w...@o...pl>

    Koszty rozwodu zależą od dochodów powoda .

    Użytkownik "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> napisał w
    wiadomości news:bknp6v$jg$1@absinth.dialog.net.pl...

  • 9. Data: 2003-09-23 09:56:12
    Od: "Big Jack" <A...@t...hfhagb.cy>

    W wiadomości bknm2a$a35$...@s...man.poznan.pl
    użytkownik *Iza* <k...@i...pl>
    napisał(a):

    > Mam pytanie, czy do pozwu o rozwód nalezy koniecznie dołaczyć
    > oryginały aktu zawarcie małżeństwa czy wystarczy kopia poświadczona
    > notarialnie?

    Odpis zupełny aktu małżeństwa i skrócone urodzenia dzieci, jeśli takie
    są.

    > Jakie są koszty procesu, a także jak dlugo trwa przecietny proces

    Wysokość wpisu ustala Sąd. Zależy to od dochodów i kaprysu Sądu. A na
    pytanie o czas trwa nikt Ci nie odpowie. W moim przypadku (orzecznie
    rozwodu z wyłacznej winy "ex") były to dwie rozprawy na przestrzeni 2,5
    miesiąca. Wpis 500PLN i na tym się skończyło.
    Big Jack

    --
    //////
    ( o o) GG: 660675

  • 10. Data: 2003-09-23 10:09:41
    Od: "Sandra" <S...@w...pl>

    Użytkownik Big Jack <A...@t...hfhagb.cy> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:bkp5bh$fmk$...@a...dialog.net.pl...

    Wpis 500PLN i na tym się skończyło.

    koszty sprawy rozwodowej to : wpis tymczasowy w granicach 30-600zl.. oraz
    suma wpisu ostatecznego ,ktora sad okresli w orzeczeniu konczacym sprawe

    Sandra