eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.praworozliczenie wody w budynku /długie, dla cierpliwych- prosze o pomoc/ › Re: rozliczenie wody w budynku /długie, dla cierpliwych- prosze o pomoc/
  • Data: 2005-01-22 13:15:52
    Temat: Re: rozliczenie wody w budynku /długie, dla cierpliwych- prosze o pomoc/
    Od: Janusz <h...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 22 Jan 2005 13:26:59 +0100, Marek napisał(a):

    > Mieszkam w wielorodzinnym bydynku, i właśnie otrzymałem wynik rozliczenia
    > wody za rok 2004 oraz nowe normy na rok 2005. Poraziła mnie dopłata: 400 zł

    Bardzo to skomplikowane co piszesz ,ale nie prościej załozyc wodomierze?.
    Wcale do tego nie trzeba żadnego remontu.To trwa najwyżej godzine przy
    małosprawnym hydrauliku.Ja też mieszkam w bloku i też niektorzy myli
    samochody, podleawli ogródki przy bloku itp, no i się skońcyło.
    Administracja zarządziła,jeżeli ktoś nie założy wodomierza żadne reklamacje
    nie będa przyjmowane. Oczywiście robili to ci co nie mieli właśnie
    wodomierzy ale rekalamcje składali zawsze.Sońcyło się też pobieraniwe wody
    z pomieszceń w piwnicach.Ponadto administracja wprowadziła na klatkach
    schodowych i w piwnicach oświetlenei 110 V i też skończyło się podkradanie
    prądu i żarówek i żerowanie na innych.
    Bo w każdym bloku oprócz wodowmierzy i ilczników prądu w każdym mieszakaniu
    są jeszcze liczniki na wejściu i to są między innymi koszty dzielone na
    wszystkich.
    JanuszHr