eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.praworozliczenie wody w budynku /długie, dla cierpliwych- prosze o pomoc/ › Re: rozliczenie wody w budynku /długie, dla cierpliwych- prosze o pomoc/
  • Data: 2005-01-22 15:57:43
    Temat: Re: rozliczenie wody w budynku /długie, dla cierpliwych- prosze o pomoc/
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Marek wrote:
    > Sat, 22 Jan 2005 07:06:26 -0600, na pl.soc.prawo, witek napisał(a):
    >

    > To już postanowione. Ale zastanwiam się jak "ugryźć" sprawę umorzenia tej
    > dopłaty. Przecież nie zużyłem o 40% więcej wody niż w ubiegłym roku!!! 7,32
    > m3 /osobę to chyba nie było mało. Jest coś takiego jak "normy współżycia
    > społecznego" ? Pogooglowałem trochę, i takich problemów jak mój jest dość
    > dużo. Z normą 7,32 byłem pogodzony.

    Ty nie zużyłeś. Zużyły osoby, które nie mają wodomierza jako grupa.
    A ponieważ trochę do tej gupy należysz, więc na ciebie też wypadło.
    Sam się na to zgodziłeś.

    > Mamy. Sam tam pracuję ;-))

    No to zróbcie nalot po mieszkaniach. A potem zróbcie rozliczenia jeszcze
    raz zgodnie ze stanem faktycznym.
    To nie jest donoszenie na fajną sąsiadkę, to jest okradanie ciebie przez
    fajną sąsiadkę.