eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.praworozliczenie wody w budynku /długie, dla cierpliwych- prosze o pomoc/ › Re: rozliczenie wody w budynku /długie, dla cierpliwych- prosze o pomoc/
  • Data: 2005-01-23 02:55:03
    Temat: Re: rozliczenie wody w budynku /długie, dla cierpliwych- prosze o pomoc/
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 22 sty o godzinie 13:26, na pl.soc.prawo, Marek napisał(a):

    > Moje zużycie wody /roczne/ wynosi w/g rozliczenia 751 zł = 247 m3 /rodzina
    > dwuosobowa/

    Skąd Ty masz tak tania wodę? Ja, jak i inni w Katowicach za 247m3 musimy
    zapłacić RPWiK kwotę 1 447,42 PLN
    1m3 = 5,86 /wraz z odprowadzeniem zużytej wody, chyba logiczne/

    > Sąsiad /wodomierz, rodzina czteroosobiwa/ roczne zużycie wody 364,80 zł =
    > 120 m3. Wiem, że nic nie kombinuje, nie ma żadnych "obejść" wodomierza-
    > faktycznie tyle zużył.

    I to jest raczej realne zużycie przy 4 osobach, zwłaszcza z dziećmi.

    > 4. Analiza wyników rozliczenia.

    Nawet jeżeli miałbyś dwa piony czy nawet trzy /kuchnia, łazienka, WC/ - to
    instalacja wodomierza/y zwróci Ci się po 1 roku użytkowania.
    Nie zapomnij poinformować i uzyskać zgody na montaż wodomierza/y od
    właściciela budynku.

    BTW - chyba nie macie ubikacji na półpiętrach? Wtedy i tak pomimo
    wodomierzy w mieszkaniu objęto by Cię /zrzutką/ na takie WC :((

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany