  • 21. Data: 2008-07-03 21:01:57
    Temat: Re: robienie zdjec kobietom na ulicy
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    basti78 pisze:
    > chyba wszystko jest kwestią wyważenia.....
    >
    > jak stoisz ze sterczącymi spodniami, ręka Ci się rusza rytmicznie w
    > spodniach i się ślinicz i jęczysz robiąc zdjęcia - możesz mieć kłopoty ;)

    Ale na to jest paragraf - wybryk nieobyczajny chociażby.

    [ciach]

    > a że w Polsce dziwnie się patrzy i nieufnie na robiących zdjęcia - taka
    > nasza mentalność. na zachodzie częściej się ktoś uśmiechnie, u nas skrzywi i
    > patrzy spode łba - byl o tym kiedyś reportarz i to się tam potwierdziło.

    Generalnie jak ktoś nie ma jakiegoś przękrętu lub innego świństwa do
    ukrycia, to nie ma problemu - niektórzy nawet nalegają na ich
    uwiecznienie ;)

    IMHO reakcja na spokojne robienie zdjęć to dobry papierek lakmusowy na
    to, czy ktoś jest "legalny" - kiedyś np. robiłem sobie zdjęcia w tym
    "klimatycznym" podziemnym "labiryncie" pod Dworcem Zachodnim w
    Warszawie. Czepnął się tylko jakiś głupi straganiarz, a z jego awantury
    wynikało, że kiedyś ktoś robił zdjęcia, a potem on "wpadł", bo
    sprzedawał nielegalnie.

  • 22. Data: 2008-07-03 21:32:00
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Johnson wrote:

    > "Okolicznościowatych" Co za głupie pytanie ...
    > http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=2494690

    jednym słowem nie masz nic do powiedzenia.

  • 23. Data: 2008-07-03 21:41:23
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Andrzej Lawa pisze:

    > "Wiem, ale nie powiem".

    Wiem, ale nie powiem, bo i tak nikt mnie nie rozumie :)

    --
    @2008 Johnson
    "Jest coraz gorzej..."

  • 24. Data: 2008-07-03 22:21:20
    Od: Marian <m...@a...pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Ummm... Patrzenie to naruszenie ochrony wizerunku? Interesujące.
    > Opowiedz coś jeszcze ;->

    Nie wiedziales, ze w niesprzyjajacych okolicznosciach bedzi emusial za
    to patrzenie zrobic cos z murzynem, w ramach niepisanego regulaminu
    opartego na zasadach wspolzycia spoleczniego? ;)

  • 25. Data: 2008-07-04 06:14:32
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > jednym słowem nie masz nic do powiedzenia.

    niestety on ma merytorycznie sporo do powiedzenia, jednak czasem sie
    zachowuuje tak jak widac i ciezko powiedziec czemu

  • 26. Data: 2008-07-04 06:30:46
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    szerszen pisze:

    > niestety on ma merytorycznie sporo do powiedzenia,

    Dlaczego niestety ??

    --
    @2008 Johnson
    "Jest coraz gorzej..."

  • 27. Data: 2008-07-04 07:04:02
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Dlaczego niestety ??

    dlatego ze z tego co widze masz duza wiedze, ktora molgbys sie podzielic, a
    mimo to czasem zachowujesz sie jak buc

    wiem wiem, wolna wola, ale odrobina uprzejmosci by ci nie zaszkodzila

  • 28. Data: 2008-07-04 07:32:33
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    szerszen pisze:

    > dlatego ze z tego co widze masz duza wiedze, ktora molgbys sie
    > podzielic, a mimo to czasem zachowujesz sie jak buc

    Więc zdanie powinno brzmieć:
    "on ma merytorycznie sporo do powiedzenia, *niestety* jednak czasem sie
    zachowuuje tak jak widac i ciezko powiedziec czemu"
    Tak by było polsku i zrozumiale.

    --
    @2008 Johnson
    "Jest coraz gorzej..."

  • 29. Data: 2008-07-04 09:45:46
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Johnson pisze:

    > Wiem, ale nie powiem, bo i tak nikt mnie nie rozumie :)

    Biedaku...

  • 30. Data: 2008-07-04 14:35:19
    Od: "GRUPA" <k...@z...pl>

    > Więc zdanie powinno brzmieć:
    > "on ma merytorycznie sporo do powiedzenia, *niestety* jednak czasem sie
    > zachowuuje tak jak widac i ciezko powiedziec czemu"
    > Tak by było polsku i zrozumiale.

    alez nie masz racji, zdanie:
    "niestety on ma merytorycznie sporo do powiedzenia, jednak czasem sie
    zachowuje tak jak widac i ciezko powiedziec czemu";
    zostalo napisane calkowicie poprawnie po polsku i jest jak najbardziej
    zrozumiale,