  • 1. Data: 2008-07-03 08:12:04
    Temat: Parkowanie tyłem do budynku
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Witam!

    Od czasu do czasu widuję tabliczki na budynkach "Proszę nie parkować
    tyłem do budynku"

    Z kolei wczoraj za wycieraczką pewnego samochodu zaparkowanego
    właśnie tyłem, znalazłem uwagę jakiegoś sąsiada:
    "Człowieku nie parkuj rurą do okien. Jest to niezgodne z przepisami.
    Zobacz jak to robią mieszkańcy - spróbuj".

    Czy faktycznie istnieją przepisy zabraniające parkowania "tyłem do
    okien"?

    --
    Dziś potęga gospodarcza Chin sprawia, że amerykańskie kazania o
    moralności i prawach człowieka brzmią głupawo. Za 10 lat przestaną mieć

  • 2. Data: 2008-07-03 08:42:37
    Temat: Re: Parkowanie tyłem do budynku
    Od: Cubus <c...@n...pl>

    Liwiusz pisze:

    > Czy faktycznie istnieją przepisy zabraniające parkowania "tyłem do
    > okien"?

    Nie ma też przepisu zabraniającego pierdzenia w autobusie.
    Trochę uprzejmości człowieku!
    Masz jakiś problem być 'user friendly'?

    --
    oo0O0oo00oo.................oo0O0oo00Ooo
    ID: 7JLTTMQN ---------------------------

  • 3. Data: 2008-07-03 09:02:45
    Od: MAc <m...@t...poczta.onet.pl>

    Liwiusz pisze:

    > Czy faktycznie istnieją przepisy zabraniające parkowania "tyłem do
    > okien"?

    Nawet jak nie ma, to jest to świństwo i chamstwo.

  • 4. Data: 2008-07-03 09:42:29
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "MAc" <m...@t...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > Nawet jak nie ma, to jest to świństwo i chamstwo.

    bo?
    myslisz ze jak rura bedzie 3 metry dalej i skierowana w inna strone to
    spaliny nie doleca do okna? ;)

  • 5. Data: 2008-07-03 09:48:31
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

> [...]
    > "Człowieku nie parkuj rurą do okien. Jest to niezgodne z przepisami.
    > Zobacz jak to robią mieszkańcy - spróbuj".

    Ulanska fantazja w narodzie ginie.

    Powinien pozyczyc od znajomego rolnika traktor i zaparkowac go pod twoim
    oknem.

    Niewazne czy przodem, tylem, czy bokiem.

    sz.

  • 6. Data: 2008-07-03 10:15:25
    Od: MAc <m...@t...poczta.onet.pl>

    szerszen pisze:

    > myslisz ze jak rura bedzie 3 metry dalej i skierowana w inna strone to
    > spaliny nie doleca do okna? ;)

    Prawie robi wielką różnicę. W tym przypadku nie muszę tego analizować a
    nawet nie muszę myśleć. ;-)
    Ja tego doświadczam.
    Różnica w smrodzie jest nie tylko zauważalna ale i znacząca.

    MAc

  • 7. Data: 2008-07-03 11:03:24
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Różnica w smrodzie jest nie tylko zauważalna ale i znacząca.

    no popatrz co to znaczy sila autosugestii :)

  • 8. Data: 2008-07-03 13:49:21
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    szerszen pisze:

    > bo?
    > myslisz ze jak rura bedzie 3 metry dalej i skierowana w inna strone to
    > spaliny nie doleca do okna? ;)

    Dla spalin IMHO nie ma większego znaczenia, ale dla dźwięku może już być
    różnica.

    ATSD czasem parkowanie tyłem do jezdni to bym chciał zdelegalizować -
    wyjeżdża taka melepeta zadem na ślepo...

  • 9. Data: 2008-07-03 14:49:37
    Od: badzio <b...@g...com>

    On 3 Lip, 11:42, "szerszen" <s...@t...pl> wrote:
    > bo?
    > myslisz ze jak rura bedzie 3 metry dalej i skierowana w inna strone to
    > spaliny nie doleca do okna? ;)

    Odpal silnik, stan przed samochodem a pozniej za samochodem. Postaraj
    sie porownac kiedy bedziesz bardziej czul spaliny.
    Bardziej jaskrawy przyklad - w korku stan przed i za ciezarowka

  • 10. Data: 2008-07-03 15:19:33
    Od: "Le5zek" <l...@p...onet.pl>

> [...]
    > Zobacz jak to robią mieszkańcy - spróbuj".
    >
    > Czy faktycznie istnieją przepisy zabraniające parkowania "tyłem do

    Odpowiem jako jedyny merytorycznie w tym watku. Nie ma takiego zakazu
    parkowania.

    --
    Le5zek Grelak
    'I thought I was someone else, someone good.'