  • 1. Data: 2008-07-03 10:09:14
    Temat: Towar wadliwy zgodnie z umowa ??
    Od: "Mariusz" <s...@o...pl>

    Witam

    Nie bardzo wiem jak zabrac sie za ten temat.

    Sprawa dotyczy zamowienia na stolarke okienna.
    Firma przyjela zlecenie na pomiar, wykonanie i montaz stolarki okiennej. Pomiar
    zostal wykonany przez fachowca, poczym sporzadzono
    umowe ktora uwzglednia wymiary wykonane przez tego fachowca. Przy montazu drzwi
    balkonowych okazuje sie ze sa onae zbyt male i
    zostawiona 12 cm szpare pod nadprozem.
    Reklamacji firma nie uznaje bo i tutaj cytuje

    "Okna zostaly zrobione w/g wymiarów, które Pan zaakceptowal, co widnieje w Panskim
    mailu widocznym ponizej.
    Firma Okmar Plastik wyprodukowala okna zgodnie z ustaleniami, które Pan zatwierdzil."

    Reklamacje chce oprzec o Art. 8. 1.ustawy o szczególnych warunkach sprzedazy
    konsumenckiej

    "Jezeli towar konsumpcyjny jest niezgodny z umowa, kupujacy moze zadac doprowadzenia
    go do stanu zgodnego z umowa"

    Tylko jak to przedstawic skoro towar jest wadliwy zgodnie z umowa ?

    pozdr.

  • 2. Data: 2008-07-04 07:39:24
    Temat: Re: Towar wadliwy zgodnie z umowa ??
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Mariusz pisze:

    > Tylko jak to przedstawic skoro towar jest wadliwy zgodnie z umowa ?

    Pytanie jaka była rzeczywista treść umowy. Czy na pewno taka jaką
    spisano (art. 65 §2 kc)?
    Umowa obejmowała też pomiar, a więc druga strona źle się wywiązała
    przynajmniej tej części umowy.
    Myślę że jeśli potrafisz udowodnić to co o czym piszesz masz wygraną
    sprawę. Ale chyba warto iść do
    *sensownego* prawnika.

    --
    @2008 Johnson
    "Jest coraz gorzej..."

  • 3. Data: 2008-07-04 20:33:45
    Od: "Mariusz" <s...@o...pl>

> [...]
    części umowy.
    > Myślę że jeśli potrafisz udowodnić to co o czym piszesz masz wygraną sprawę. Ale

    Umawialismy sie na wykonanie stolarki okiennej- ja dostarczylem wymiary i rysunki z
    zestawienia stolarki okiennej zawatrego w
    projekcie- na tej podstawie dostalem wycene wstepna.
    Po akceptacji wyceny wstepnej ustalilismy termin pomiaru i na podstawie tego pomiaru
    zostala mi przedstawiona oferta koncowa ktora
    zaakceptowalem
    Mam 3 e-maile od firmy w ktorych jest napisane ze wysla fachowca na pomiar, ze
    fachowiec byl, pomierzyl itp oraz mila miejsce
    rozmowa miedzy mna moja zona i obsluga klienta kiedy to powiedziano nam o
    koniecznosci wziecia pomiarow

    (art. 65 §2 kc) - dzieki za cynk- dobry argument z tego bedzie :)

    pozdr.