  • Data: 2003-11-26 09:56:21
    Temat: Re: rewizja bez nakazu ?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale jak to?
    > Przecież akademik to nie jest "zwykły" teren uczelni. W końcu płacę za
    > lokal i w nim mieszkam, jestem zameldowany, to coś jak hotel.
    > Czy można dostać nakaz na cały hotel? albo na cały akademik?
    > Czy mogą sobie wejść jak chcą wszędzie bez choćby cienia podejrzenia i
    > przetrzepać mi pokój?

    Toteż właśnie piszę, że nie mogą. Nakaz przeszukania na cały hotel
    widziałem już niejednokrotnie. Ale to dotyczy przestrzeni ogólnodostępnych
    i pustych pokoi. W tych zasiedlonych, to generalnie legitymuje się zastane
    osoby i jeśli nic nie wskazuje na to, że mają jakikolwiek związek ze
    sprawą, to co najwyżej grzecznie pyta, czy poza ich rzeczami w pokoju nie
    znajdują się inne przedmioty. Przeszukanie, to musiał by być nowy
    protokół, albo wzmianka w dotychczasowym, że pouczono osoby o prawie do
    zażalenia i tak dalej.